امروز امتحانی ک براش نخونده بودمو تقریبا خوب بدادم و اهرش معلوم شد فقط میخادبه کسایی که رفتن نمره اضافه کنه و اصن عالی
بعد امتحان رفتیم بیرون من یه هدیه داشتم تو مدرسه اونو گرفتم خیلی واقعا زیبا بود
بعد دیدیم این معاونا کیک دارن رو میزاشون به یکیشون گفتم منم میخام گفت بیا من نمیخام مال شماها که رفتیم
حیات یکی بچه ها حالش بده و کلی پیش اون بودیم .
بچه ها یازدهم تجربی ۱ خب هنوز کلاس داشتن و میخاستن خوراکی بخرن و خب نمیتونستن از مدرسه برن بیرون
و من و دوستم رفتیم براشون خوراکی بخریم
, Paradox ,
بچه ها یازدهم تجربی ۱ خب هنوز کلاس داشتن و میخاستن خوراکی بخرن و خب نمیتونستن از مدرسه برن بیرون و
حقیقتا یکی از بهترین تجربه هام بود
چون با ۵۰۰ هزار تومن رفتیم هرچی تو مغازه بود براشون خریدیم 😂
بعدشم رفتیم بهشون خوراکیارو دادیم و
وای یه بچه های مهربونی بودن ک نگو
بیشترشونم چنلمو دارن (همینجا سلام عرض میکنم به همتون ممنونم ازتون 😂😭)
و اره دیگه خلاصه کلی اصرار کردن که منم بمونم معلمشونم چون معلم خودم بود دیگه گفت خوشحال میشم توام باشی و خیلی دختر خوبی هستیو اینا اکلیلی شدم
و موندم
, Paradox ,
#نصیحت سر شام ول نکنید برید ، یا شامتونو با خودتون ببرید یا بعد شام بحث کنید و ناراحت شید . چون گشن
با اعتصاب غذا تو خونه به جایی نمیرسید
برید غذاتونو بخورید
#نصیحت