, Paradox ,
#نصیحت سر شام ول نکنید برید ، یا شامتونو با خودتون ببرید یا بعد شام بحث کنید و ناراحت شید . چون گشن
با اعتصاب غذا تو خونه به جایی نمیرسید
برید غذاتونو بخورید
#نصیحت
صبح کتابخونه ک رفتم فکر کردم هیچکدوم از دوستام نیومدن یکم ناراحت بودم بعد چندتاشونو پیدا کردم
چندتاشونم اومدن ولی قشنگ ترین قسمتش این بود ک یکی از دوستای کتابخونم که خیلی وقت بود نیومده بود امروز اومد و خیلی زیاد خوشحال شدم که دیدمش .