من واقعا بعضی وقتا فکر میکنم یکی از توی دوربین گوشی شاید داره میبینه منو
و باهاش حرف میزنم
بعضی وقتام دعوا میکنم باهاش
شایدم درد دل ، ولی هنوز جوابی نگرفتم.
هرکس تو اینستا میخواد چرت و پرت بگه :
" نظریه کم طرفدار "
نظریه کم طرفدار : آبی و سفید به هم میان
نظریه کم طرفدار : جوراب تابه تا بپوشی قشنگه
نظریه کم طرفدار؟ کوفت و مرض و زهر مار 😊❤️