از اون موقع خونشونم
دوستم گریه نمیکنه ...مامانشو آروم میکنه
از درون دارم آتیش میگیرم.واقعا وحشتناکه.
بعد دوستم میپرسه رهبر سالمه ؟
باباش شهید شده میپرسه رهبر سالمه ؟😭
وای خدایا فقط دعا کنید براشون.
خب حالا مرجع تقلیدو چیکار کنیم.؟
*طبق فتواها هرکسی که اقا رو اعلم میدونست مرجعش آقا میمونه.
هدایت شده از آشغالایِ رنگی !-
پس چون مشکلات از همه سمت آمدند و چشمهایت از وحشت فرو رفتند و تمام وجودت لرزید، گفتم کمکهایم در راه است! و چشم دوختم که ببینم باورم میکنی یا نه، اما به من شک داشتی! سورهٔ احزاب / آیهٔ ۱۰
امروز معنی شیون و مویه رو فهمیدم.
صبح دنیا رو سرم خراب شده بود پیاده تا مسجد رفتم خیابونا کاملا خالی بود،صدای گریه هام تو کل محل میپیچید.
و وقتی حالم خیلی بد تر شد که یه ماشین از کنارم رد شد و بوق میزد و خوشحال بود،اونجا شاید فهمیدم حضرت زینب چی کشید وقتی امام حسین رو که شهید کرده بودن هلهله و شادی میکردن.
فقط ۳ دقیقه گریه نکردم اونم تو نماز صبح بود.
ساعت ۷ و نیم از مسجد حرکت کردیم به سمت میدون امام.
صدای جمعیت تا فاصله ی خیلی دور از ورودی ها شنیده میشد مو به تن ادم سیخ میکرد اون جمعیت و صدا.توی ذهنم میگفتم این همه لشکر آمده برای رهبر امده
رهبری که این بار نبود.
و حتی هنوز باورم نشده و امیدوارم فقط کابوس باشه.
و بعد از نماز مغرب وقتی نوبت به تکبیر رسید
الله و اکبر الله و اکبر
خامنه ای رهب-