, Paradox ,
۱۴ اسفند/ورودی گلستان شهدا/اصفهان
هرشب فاطمه ام میفرسته فیلماشو میبینم خوشحال میشم همه جا شلوغ بوده.
ساختمون روبه روییمون و ساختمون کناریمون خالی کردن رفتن.
ما موندیم شربت شهادت بیارن.