, Paradox ,
این اهنگ برام شبیه اون داروی بنفش رنگی میمونه که وسط بازیا میخوری و یهو جونت اضافه میشه.
نمیدونم چرا ولی یه مدت به صورت جدی روپایی تمرین میکردم،جوری که انگار تیم ملی به یکی که روپایی بزنه نیاز داره و برام نامه فرستادن
*رکورد باور نکردنیم؟ ۹ تا!
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۲ سال گذشت.
چقدر این غم های روی هم انباشته شده ی این چند سالِ اخیر، سخت و طاقت فرسان.
میخواستم به چالش کوثر برسم برای همین از دیشب داشتم کتابی که مریم برای تولدم گرفته بود رو میخوندم تا برسم به جمله ای که دوستش داشته باشم.
|ANIMAL FARM|:
همیشه خوکها تصمیم میگرفتند و سایر حیوانات حقی برای تصمیم گرفتن نداشتند؛ ولی رأی دادن را یاد گرفته بودند.
امشب داشتم طبق معمول پرچم میگردوندم که دیدم یه دختری داره بهم نزدیک میشه و بالاخره رسید به اون نقطه ای که چشمام میتونست تشخیص بده چهرشو و
به به ریحانه(همکلاسی دبیرستانم)بود.
واقعاا خیلی خوشحال و خرسند شدم.
و حس میکنم دلم تنگ شد برای اون روزایی که هر روز همو میدیدیم.:")
پلی لیست برج رو میخام ولی اصلا نه روم میشه برم بگیرم نه بعضیاشو هرچی میگردم پیدا میکنم.
* از دیروز تاحالا یه تیکه مداحیو دارم میخونم و به هرکی میگم این چی بود نمیدونه.