یه نکته ی دیگه، اینقدر انواع و اقسام همه عینکای بچه هارو رو امتحان کردم که الان هم چشمم هم سرم درد میکنه.
طرف هنوزم میترسه بگه...
میترسه بگه طرفِ ایرانه، میترسه بگه از شهید شدن ۱۶۸ تا بچه ی بیگناه ناراحت شده.
میترسه بگه از بمبارون شدن کشورش ناراحته.
چرا؟ چون شاید اون چندتا دوستشو از دست بده، شاید فالوراش کم بشن همونایی که منتطر کمک عمو ترامپ بودن و خوشحال شدن از هر بمبی که خورد به خونه ی هموطناشون به جون عزیزای مردم.
چی بگه ادم؟
امیدوارم ارزششو داشته باشه برات.
به مناسبت رند شدن عدد این شبا و رند شدن ساعت و اینکه امروز شنبس
حس میکنم باید شروع کنم هم درس بخونم هم برم باشگاه.