طرف هنوزم میترسه بگه...
میترسه بگه طرفِ ایرانه، میترسه بگه از شهید شدن ۱۶۸ تا بچه ی بیگناه ناراحت شده.
میترسه بگه از بمبارون شدن کشورش ناراحته.
چرا؟ چون شاید اون چندتا دوستشو از دست بده، شاید فالوراش کم بشن همونایی که منتطر کمک عمو ترامپ بودن و خوشحال شدن از هر بمبی که خورد به خونه ی هموطناشون به جون عزیزای مردم.
چی بگه ادم؟
امیدوارم ارزششو داشته باشه برات.
به مناسبت رند شدن عدد این شبا و رند شدن ساعت و اینکه امروز شنبس
حس میکنم باید شروع کنم هم درس بخونم هم برم باشگاه.
من برند کیک مورد علاقه ی همکلاسیِ کلاس اولم رو یادمه،ولی این پسورد چند رقمی رو یادمنمیمونه. وا
البته هیچ پسوردی.
برا همینه ۹۳۹۳۹۳۰ تا اکانت پینترست دارم
چون هر دفعه خواستم وارد بشم پسوردم یادمنمیومد😂