, Paradox ,
کاش به بلیط میگرفتم میرفتم مهمونی کیلومتری و برمیگشتم :"
هی باید هر سال بگم؟؟
هی، باید ، هر ، سال ، بگم ؟؟؟
نظرم عوض شد.
میخام باشگاه بزنم که صبح تا شب آهنگای مورد علاقمو به خورد مردم بدم.
امشب داشتم شکلات تعارف میکردم یکی بهم گفت نذرتون قبول...
ولییی من اصن نذر نکرده بودم، الان تکلیف چیه پشیمونم نذر نکرده بودم.
میشه بعدش نذر کنیم؟
, Paradox ,
°.• GoOd NiGht °.•
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
°.• GoOd NiGht °.•
*Btw this is me.