بازم بزارم یابسه؟؟😉😋
بچه ها👶👦👧👩👨🦰عاشقشن،حتی بستنی خشک وبه بستنی تازه ترجیح میدن،باورنداری یه باربراش بگیری متوجه میشی که دیگه ول نمیکنن😁😉
امروز۲۶اسفندسفارش ۲۵۰کیلوبرگه زردآلو و۶۰کیلواسلایس سیب،داریم که به امیدخدا،داریم ارسالش میکنیم به اراک،
همکارومغازه دارعزیزم پربرکت ایشالا🙌
درسته اینجاعمده فروشیه ولی برای 🫵تودوست عزیزم باقیمتهای خیلی نزدیک به عمده ویاهمون قیمت عمده ،هرمقدارکه مصرف شخصی داشته باشی برات محصولاته🥭🥝🍍🫐🍌🍓🍋🍒🍊🍑🍉🍐🍈🍏🍇🍎🥥 موردعلاقت ارسال میشه
به هرشهری که باشی🥰
پیام بده👇
@SH64ashrafi