اعتمادمشتریان وخشکباریهای عزیزکه دیگه فقط بایک پیامک وتماس سفارش میدن ،برام ارزشمنده وبهترین رودستشون میرسونم که دست شمامردم عزیزم برسونن 😍☺️
اگرقصدهمکاری داریدویامغازه ،خشکبار،هایپردارید
درهرشهری هسیدبه آیدی زیرپیام دهید
@SH64ashrafi
https://eitaa.com/chipsemiveashraf
دوستان گلم اگردوس داشتید برامصرف شخصی میتونیدمستقیم ازخودم خریدکنید🥰
لحظه تحویل سال ۱۴۰۵ شمسی
ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه و ۵۹ ثانیه روز جمعه
۲۹ اسفند ۱۴۰۴ شمسی
۲۰ مارس (مارچ) ۲۰۲۶ میلادی
۳۰ رمضان ۱۴۴۷ قمری.
سال ۱۴۰۵ سال اسبه
اسب نماد قدرت و حرکت رو به جلو است. 🤍
پیشاپیش عیدتون مبارک🌸🍃
"
https://eitaa.com/chipsemiveashraf
دوستان خوبم گردوتمام شد❌️❌️
لطفاتابعدازتعطیلات که شارژبشه وهمینجااطلاع رسانی میشه
درخواست نکنیدکه شرمندتون 🫣بشم
چون کارتنی تحویل به مشتریان عمده داده میشه،زودتمام میشه
زمانی که توکانال اطلاع میدم بایدبرای خریدتاموجودهس،سریع اقدام کنید
https://eitaa.com/chipsemiveashraf
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الهی به امیدتو❤️
توروزهای تعطیل هم سفارشهای عمده آماده وارسال میشن
درحال آماده سازی سفارشِ ۴۵کیلوبسته های یه کیلویی اسلایس آلوخاکی پرطرفدار😍🤤
از۵۰گرم تایک تُن میتونی سفارش بزاری به آیدی زیر☺️👇
@SH64ashrafi
https://eitaa.com/chipsemiveashraf
انتخاب باتوست💔
انتخاب هاوتصمیم های ماآینده وسلامتی مارومیسازه
https://eitaa.com/chipsemiveashraf
به این باکس میگیم باکس چای
مخصوص عزیزانی آماده کردیم که چای☕️ خورِ قهاری هستن😍
که قندونشون پرباشه ازین حبه های متنوع ورنگی وسالم وخوشطعم ومزه دار
@mivekhoskashraf
اسلایس کیویهامون همینطورسبزوخوشگل ودلبروترررش،بانظم وترتیب کنارهم نشستن😍🤤
https://eitaa.com/chipsemiveashraf
از۵۰گرم تایک تُن میتونیدبه آیدی زیرسفارش بدید
هربسته ی ۱۰۰گرمی ۲۴۸هزارتومان
ارسال به سراسرکشورداریم
@SH64ashrafi
مغز فندق خام سایز درشت ایرانی (لوکس)فوق العاده خوشطعم وتازه😋❤️🔥
قیمت باسودبسیارکم 🚫برای خریدراحته شماعزیزان
تقدیم میشه
با احترام هر کیلو ۲،۹۸۹،۰۰۰
جهت سفارش آیدی زیر
@SH64ashrafi
ارسال ازشهرقم به سراسرکشورعمده وخرده
فندق زرین شکسته خام آفتاب خشک منطقه الموت قزوین
ینی طعم ومزه وتازگیشون محشششره
اولیشوبزاری دهنت رفتی تاآخری🤩
۱،۴۸۹،۰۰۰قیمت کیلویی
بدون تلخی وپوچی
سایز درشت
جهت سفارش⬇️
@SH64ashrafi
دیدی میری فندق یابادام میخری یهویکیش میره تودهنت تلخه ۱۰تادیگه هم روش میخوری بازاون تلخیه وحشتناکش هنوزهس😖
ماتواشراف ازین بساطانداریم
طعم وتازگی وتردیه فندقهامون ،حتی اگرفندق دوست نداشته باشی شدیدا علاقمندت میکنه به خوردنش 🤌
نگاه به قیمتها نکن ❌️❌️
سودکمه،کیفیت فوق العادس