هدایت شده از هایپراشراف👸
https://eitaa.com/chipsemiveashraf
ایتا👈
https://rubika.ir/ashrafdriedfruit
روبیکا👈
https://ble.ir/mivekhoskashraf
بله👈
کانالهای هایپر اشراف👸
هدایت شده از هایپراشراف👸
https://eitaa.com/chipsemiveashraf
جهت ارتباط وسفارش⬇️
@SH64ashrafi
زغال اخته خشک ماندگاری بالایی داره(ولی زغال اخته ی تازه اینطورنیس)زودخراب ولیزمیشه
درظرف درداریاپاکتهای زیپ کیپ داخل یخچال باشه،میتونی یکسال نگهش داری ،بزاری فریزرسه سال نگهش داری
ذره ای هم ازکیفیتش ومزش وبافت وشکل ظاهرشوازدست نمیده ✅️
هدایت شده از هایپراشراف👸
به اندازه ی پولی که درتوانته دوتاباکس اقتصادی مخلوط لوکس بزرگ وکوچک موجوده
که فقط با۳۵۸و۴۵۸میتونی ۱۳مدلدمیوه خشک روتوخونت داشته باشی ولذتشوببری😋😍