زغال اخته خشک ماندگاری بالایی داره(ولی زغال اخته ی تازه اینطورنیس)زودخراب ولیزمیشه
درظرف درداریاپاکتهای زیپ کیپ داخل یخچال باشه،میتونی یکسال نگهش داری ،بزاری فریزرسه سال نگهش داری
ذره ای هم ازکیفیتش ومزش وبافت وشکل ظاهرشوازدست نمیده ✅️
هدایت شده از هایپراشراف👸
به اندازه ی پولی که درتوانته دوتاباکس اقتصادی مخلوط لوکس بزرگ وکوچک موجوده
که فقط با۳۵۸و۴۵۸میتونی ۱۳مدلدمیوه خشک روتوخونت داشته باشی ولذتشوببری😋😍
زغال اخته خشکهای اشراف خشکه خشک نیس،نرم وگوشتی وفوق العاده خوشمزه ، س،خاک نداره مثل بازاریا،چوب وشن نداره،به عبارتی لوکسه لوکس