eitaa logo
کلیپ دات آی آر
4هزار دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
4.7هزار ویدیو
359 فایل
کلیپ های صوتی و تصویری ،استوری ، استیکر با موضوعیت مسائل روز سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی شیراز سومین حرم اهل بیت ع در ایران اسلامی ادمین @Rjabbari https://eitaa.com/joinchat/1920794828Ccae95cfa6d
مشاهده در ایتا
دانلود
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«قاسم نبودی ببینی، قدس آزاد گشته» 📌 هم‌نوایی حاج با مردم محلی بوشهر در قسمت هفتم از “حسینیه معلی” قسمت هفتم محرم سال ۱۴۰۵ https://eitaa.com/clipdatIR
‌ 🔴 ۵ نکتۀ مهم توافقات انجام شده دور اول مذاکرات سوئیس 🔹کمیتۀ رسانۀ هیئت مذاکره‌کنندۀ «میناب ۱۶۸» در پی برگزاری دور اول این مذاکرات نکات مهم و توافقات انجام شده در بیانیۀ پایان گفت‌وگوهای بورگن‌اشتوک را منتشر کرد. 🔸۱- با فشار هیئت مذاکره کنندۀ ایرانی از عصر شنبه، پایان جنگ به‌صورت شکننده در لبنان فعلا حفظ شده است که برای تثبیت آن سازوکار نظارتی با عنوان «واحد کنترل منازعه» با حضور ایران ایجاد می شود. با این سازوکار در حقیقت جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی وارد معادلات امنیتی لبنان می‌شود. درحالی که در ماه‌های اخیر، آمریکایی‌ها تلاش زیادی کردند تا ایران را از معادلات لبنان حذف کنند. همچنین رژیم اشغالگر قدس هیچ جایگاهی در این سازوکار ندارد. 🔸۲- در بحث مدیریت تنگۀ هرمز برای ضمانت بازگشایی به مرور تنگه، مقرر شده خط تماسی ایجاد شود تا در صورت اشکال در اجرا با ایران تماس بگیرند و مشکل خود را منتقل کنند. این اتفاق به معنای تثبیت سیادت ایران در تنگۀ هرمز است. 🔸۳- کارگروه‌های سه‌گانۀ هسته‌ای، تحریم‌ها و نظارت که براساس این بیانیه تشکیل می‌شوند، کار خود را پس از شروع اجرای بند۱۳ یادداشت تفاهم یعنی توقف آتش در همۀ جبهه‌ها به‌خصوص لبنان، آغاز رفع محاصرۀ دریایی، آغاز آزادسازی اموال بلوکه شدۀ ایران و صدور اسقاطیه (رفع) تحریم‌های نفتی، پتروشیمی و مشتقات آغاز خواهند کرد. در حقیقت پیش از اجرای بند ۱۳، جمهوری اسلامی وارد مذاکرۀ مرحلۀ نهایی نمی‌شود. 🔸۴- در این دور از گفت‌وگوها، یادداشت تفاهم اجرای آزادسازی اموال بلوکه شدۀ ایران نیز میان ایران و قطر به امضای دوکشور رسید. 🔸۵- در جریان گفت و گوهای سوئیس همچنین براساس بند ۱۰ یادداشت تفاهم، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (OFAC) وزارت خزانه‌داری آمریکا، اسناد رفع تحریم‌های نفتی، پتروشیمی و مشتقات را به مدت ۶۰ روز صادر کرد. این به معنای آن است که ایران می تواند به صورت رسمی به مشتریان خود نفت بفروشد و پول آن را در سازوکارهای رسمی بانک مرکزی دریافت کند.
✍ دکتر حسینی، نماینده شیراز و زرقان و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: 🔹دکتر پزشکیان: «ما ۲۰ میلیون بشکه نفت که مال دولت بود دادیم به هوافضای سپاه تا بتونه خودش رو تجهیز کنه...» 🔸از دولت محترم بابت پشتیبانی از نیروهای مسلح قهرمان تشکر می‌کنیم ولی این ۲۰ میلیون بشکه نفت، سهم نیروهای مسلح از صادرات نفت است که در قانون بودجه تکلیف شده است و نه سهم دولت! سهم دولت ۳۴درصد از صادرات است که با ۳۱درصد استقراض از سهم صندوق توسعه ملی به ۶۵درصد افزایش یافت. 🔹بهتر است رئیس‌جمهور محترم به جای پرداختن به این مسائل، حداقل پاسخ یکی از توییت های تهدیدآمیز رئیس جمهور کذاب آمریکا را بدهند. 🔻صفحه ویراستی دکتر حسینی: https://virasty.com/Dr_S_Esmail_Hosseini 🔻کانالها: @dr_s_esmail_hosseini
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روضه‌خوانی جان‌گداز رهبر شهید انقلاب رضوان‌الله‌علیه از لحظۀ وداع امام حسین و حضرت زینب با حضرت علی‌اکبر علیهم‌السلام 📌به کانال کلیپ دات آی آر بپیوندید 🔰 أللَّھُمَ‌؏َـجِّلْ‌لِوَلیِڪْ‌ألْفَرَج ⊰᯽⊱┈──❊╌──⊰᯽⊱ ایتا https://eitaa.com/joinchat/1920794828Ccae95cfa6d ⊰᯽⊱┈──❊╌──⊰᯽⊱ ‌