کسی چیزی بگه و کاری کنه و من بگم فوششو من میخورم
کسی یهکاری کنه و من نگم بازم فوششو من میخورم
چرا وقتی گریه کردی واکنش نشون ندادم؟ چون تنها باری که جلوی شما گریه کردم تنها واکنشی که نسبت بهم نشون دادید بیاهمیتی و شنیدن "خفه شو" بود
Oh my gosh it's war again I didn't know that I could see the war again
But I crumble completely when you cry
It seems like once again you've had to greet me with goodbye
I'm always just about to go and spoil the surprise