خیلی عجیب نیست این قضیه که همه کسایی که فایت کلاب رو دیدیم، فکر میکنیم یک تایلر دردن درون داریم؟
https://eitaa.com/clownCafe/612
مشکل اینجاست که همه ی ادم ها حتی ساده ترینشون یا حتی بچه ها هم، یه وجه پنهانی درون دارند.لزوما این وجه درونی بد نیست.و قسمت بدش اینجاست که خیلی هامون نمیدونیم این وجه درونی که ویژگی هایی داره، و چرا اصلا داریم پنهانش میکنیم.برای همین اصلا نمیدونیم که وجود داره.چون شناختنش نیاز به شناختن درونی خود ادم از خودش داره.که خیلی ها حتی تا مرگ هم موفق به شناختش نمیشن(باز نصفه شب شد دارم شر و ور میگم)
_
دقیقا!
و مشکل همینجاست، اینجا که ما برای شناخت دیگران بیشتر وقت میزاریم تا شناخت خودمون
سمفونی دلقک ها.
https://eitaa.com/clownCafe/612 مشکل اینجاست که همه ی ادم ها حتی ساده ترینشون یا حتی بچه ها هم، یه و
و به نظرم همین قضیه به خودشناسی نرسیدن، منشأ خیلی از احساسات و مشکلاتِ درونیِ غلطه
سمفونی دلقک ها.
https://eitaa.com/clownCafe/612 مشکل اینجاست که همه ی ادم ها حتی ساده ترینشون یا حتی بچه ها هم، یه و
نه اتفاقا نصف شب جون میده واسه این حرفا🤝