https://eitaa.com/clownCafe/614
اره.با اینکه حتی میشه از شناخت دیگران به شناخت خودمون برسیم.مثلا من بارها شده بقیه که ازم نصیحتخواستن و اومدم نصیحتشون کنم،یهو مشکل خودم حل شده.یا یهو به اینکه منم مشکل مشابهی دارم و نمیدونستم پی بردم.با اینحال معمولا ادما این روزا ترجیح میدن به جای اینکه خودشونو با شناختن حقیقت تلخ خودشون درگیر کنن،نقاب بزنن و از خودشون فرار کنن.فکر کنم همه همینیم.به جز ادم های دیگه خیلی والامرتبه مثل گاندی و پیامبر و عیسی و مسیح و زرتشت و اینا.
_