خیلی دلم میخواد راجب فیلم و سریالایی که میبینم بیام اینجا چرت و پرت بگم، ذوق کنم، عصبی بشم و تف کنم تو صورت کارگردان که چرا شخصیت مورد علاقه هام یکی یکی میمیرن
ولی چون بشخصه خیلی از اسپویل متنفرم، تصمیم میگیرم اینجا چیزی نگم، شاید یکی درحال دیدن اون فیلم یا سریاله و اینجوری فحش میخورم.