نه بابا ناراحت برای چی؟ من که میدونم تو عقل و شعور درست و حسابی نداری.
@confused_mind
تعريف از خود نباشه يكى از داشتنم ديونه ميشه يكى از نداشتنم كلا آدم ديونه كنندهايم.
@confused_mind
دوستانی که تو اینستا دارین خودتونو جـ.ر میدین که تو این وضعیت ما به فکر فوتبالیم،باید خدمتتون عرض کنم که حداقل ما به فکر فوتبالیم شما چی که به فکر گـ.وه خوردن راجب علایق مایین
@confused_mind
هدایت شده از “𝙑𝙖𝙣𝙩𝙖 𝙍𝙚𝙞𝙜𝙣”
یه ایران واسه ۱۸.۱۹ دی سیاه پوشه ولی باور کنین با فوتبال دیدن یا ندیدن ما وضعیت هیچ تغییری نمیکنه