از اینکه یه سری آدمارو تو زندگیم دارم که باهاشون حتی چای خوردنم حال میده واقعا خوشحالم.
@confused_mind
درود
چنل جدید زدیم ❌❌
مالک/اد فور جوین شو ادت کنم
زودتر جوین شید ادتون کنم ازش فور میدم
چنل اول
https://eitaa.com/confused_mind
چنل دوم(تازه تاسیسه)
https://eitaa.com/joinchat/2333148829C58e41f6012
جوین شدید اطلاع بدید @Moltafet_M
پاک نکن مالک/اد فور ببینه❌❌
یه دیالوگی بود میگفت:
"اگه پیش کسی گریه کردی و باز هم تو رو آدم قوی دونست،اگه پیش کسی لحظهای خشمگین شدی و بازم تو رو آدم مهربونی دونست،رهاش نکن."
@confused_mind
به قول تتلو انقدری که من گـ.ـوه خور دارم،الکسـ.ـیس بکـ.ـن نداره.
@confused_mind
از استاک شدن خوشم میاد،ببین چقدر تو برای طرف مهمی و تو زندگیش نقش مهمی داری که این همه برات وقت میزاره😂
@confused_mind
کجا حست بهش کم شد؟اونجایی که فهمیدم تو صفحه چت یکی دیگه وایمستاد و جواب منو از رو نوتیف میداد.
@confused_mind
𝕨𝕚𝕟𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕚𝕟𝕕
کجا حست بهش کم شد؟اونجایی که فهمیدم تو صفحه چت یکی دیگه وایمستاد و جواب منو از رو نوتیف میداد. @conf
کجا حست بهش کم شد؟اونجایی که فهمیدم اگر چند نفر بهش پیام بدن،اول پیام من رو باز نمیکنه.
@confused_mind
𝕨𝕚𝕟𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕚𝕟𝕕
کجا حست بهش کم شد؟اونجایی که فهمیدم اگر چند نفر بهش پیام بدن،اول پیام من رو باز نمیکنه. @confused_mi
کجا حست بهش کم شد؟اونجایی که فهمیدم میزاره بقیه راحت راجب من بد بگن اما من وقتی یکی راجبش کوچکترین حرفی میزد،آتیشش میزدم.
@confused_mind
آبروداری ما آخر شما را شیر کرد
تکه نعلی از الاغی را چنان شمشیر کرد
حرمت نان و نمک بوده دلیل این سکوت
این سکوت ما شما را یاغی و تسخیر کرد
@confused_mind