کجا حست بهش کم شد؟اونجایی که فهمیدم تو صفحه چت یکی دیگه وایمستاد و جواب منو از رو نوتیف میداد.
@confused_mind
𝕨𝕚𝕟𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕚𝕟𝕕
کجا حست بهش کم شد؟اونجایی که فهمیدم تو صفحه چت یکی دیگه وایمستاد و جواب منو از رو نوتیف میداد. @conf
کجا حست بهش کم شد؟اونجایی که فهمیدم اگر چند نفر بهش پیام بدن،اول پیام من رو باز نمیکنه.
@confused_mind
𝕨𝕚𝕟𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕚𝕟𝕕
کجا حست بهش کم شد؟اونجایی که فهمیدم اگر چند نفر بهش پیام بدن،اول پیام من رو باز نمیکنه. @confused_mi
کجا حست بهش کم شد؟اونجایی که فهمیدم میزاره بقیه راحت راجب من بد بگن اما من وقتی یکی راجبش کوچکترین حرفی میزد،آتیشش میزدم.
@confused_mind
آبروداری ما آخر شما را شیر کرد
تکه نعلی از الاغی را چنان شمشیر کرد
حرمت نان و نمک بوده دلیل این سکوت
این سکوت ما شما را یاغی و تسخیر کرد
@confused_mind
هدایت شده از 𝖫𝗈𝗏𝗂𝗒𝖺
کرایول، حتما باید واسه باره هزارم بهت ثابت کنه آدم خوبی نیست تا بفهمی ؟
هدایت شده از 𝖫𝗈𝗏𝗂𝗒𝖺
کرایول، حرفاشو باور نکن، از کجا معلوم با مظلوم نمایی نمیخواد دلتو بدست بیاره تا فکرکنی دروغ نمیگه؟