آقا..غرق ِزخمیم ولی قامتمان خم نشده ،
سایهٔ چادر ِاو ، از سرمان کم نشده ،
بنویسید امید ِدل ِزهرا مهدی ‹عج› ست ،
چارهٔ کار ِهمه مردم دنیا مهدی ‹عج› ست .
+خیلی قشنگه ، مگه نه؟✨🌿..
پاییزهم با نبودنت دارد
تمام میشود . .
اما لااقل من امشب ،
یكدقیقهٔ بیشتر ، امید
به آمدن ِتو دارم ((:
- یا بقیة الله ♥️ .
- کُنجِ دل.
ولی امسال ، امشب دیگه آقای رئیسی نیستن . .
پارسال شب ِیلدا ، در جمع ِسربازای گلستانی بودن:)))
روحشون شاد 💔 !