پاییزهم با نبودنت دارد
تمام میشود . .
اما لااقل من امشب ،
یكدقیقهٔ بیشتر ، امید
به آمدن ِتو دارم ((:
- یا بقیة الله ♥️ .
- کُنجِ دل.
ولی امسال ، امشب دیگه آقای رئیسی نیستن . .
پارسال شب ِیلدا ، در جمع ِسربازای گلستانی بودن:)))
روحشون شاد 💔 !
آغاز ِدی ماه ، ماه ِزجر و بدبختی
و امتحانات را خدمت ِتمامی ِدانش
آموزان ِعزیززز تسلیت عرض میکنم🙏🏻.