ولی این جمله امیرالمؤمنین رو خیلی زیاد
دوست دارم :) ) )
لبخند بزن حتی اگر از قلبت خونمیچکد .
به یکی گفتم برای فلان کار
بهم پیامك بده .
امروز پیام داده ، اومدم
جوابشو بدم یادم اومد که
شارژ ندارم 👨🏼🦼.
- کُنجِ دل.
_✨
ما از تو به غیر از تو نداریم تمنا ؛
حلوا به کسی ده که محبت نچشیده :) .
این روزا اگه خسته باشم ُحتی بریده باشم ،
پناه میبرم به خودش..!
مشغول ِقرآن میشم ؛ چه مشغولیت ُدرگیریی بهتر از قرآن ؟؟ .
خدایا قلبمون ُبه قرآن گره بزن :)) .
بهمون توفیق بده ، کلامت رو درك کنیم ُ
باهاش به آرامش ِواقعی برسیم ♥️ .