- کُنجِ دل.
_✨
ما از تو به غیر از تو نداریم تمنا ؛
حلوا به کسی ده که محبت نچشیده :) .
این روزا اگه خسته باشم ُحتی بریده باشم ،
پناه میبرم به خودش..!
مشغول ِقرآن میشم ؛ چه مشغولیت ُدرگیریی بهتر از قرآن ؟؟ .
خدایا قلبمون ُبه قرآن گره بزن :)) .
بهمون توفیق بده ، کلامت رو درك کنیم ُ
باهاش به آرامش ِواقعی برسیم ♥️ .
مراقبنگاهتباش ؛
العَین بَریدُ القَلب
چشم پیغامرسان دل است ! :) .
-[شهیداحمدمشلب]
- کُنجِ دل.
و ان شاءالله نخواهد مُرد ، وایسا بینم . آخه مگه میشه ۱۸ قسمت دیگه ، طوبی بدون ِفخرالدین ؟ 😃💔؛؛
دیدینگفتمفخرالدینزندهمیمونههه😭🤣.
- کُنجِ دل.
ولی جُدای از دو سه تا سریال درست و حسابی صدا سیما ، طوبیٰ هم واقعا قشنگه 🤌🏼؛
- قشنگبودددد😭♥️ ؛؛
- خیلییییزیاددددد😭🫴🏼 ؛؛