- کُنجِ دل.
_✨
ما از تو به غیر از تو نداریم تمنا ؛
حلوا به کسی ده که محبت نچشیده :) .
این روزا اگه خسته باشم ُحتی بریده باشم ،
پناه میبرم به خودش..!
مشغول ِقرآن میشم ؛ چه مشغولیت ُدرگیریی بهتر از قرآن ؟؟ .
خدایا قلبمون ُبه قرآن گره بزن :)) .
بهمون توفیق بده ، کلامت رو درك کنیم ُ
باهاش به آرامش ِواقعی برسیم ♥️ .
مراقبنگاهتباش ؛
العَین بَریدُ القَلب
چشم پیغامرسان دل است ! :) .
-[شهیداحمدمشلب]