Cry of hope
انقدر تنها و بدبخت بیچاره ام که شخصیتا و آدمای خود بازی بیشتر از پلیرا توجه نشون میدن🤣🤣🤣🤣
هدایت شده از شفق the Argon
کاش یه چیزی میخواستم که بخاطرش دست به دامنت میشدم. اما حتی نمیدونم چی میخوام. روم نمیشه اصلا چیزی بخوام. روم نمیشه سرمو بالا بیارم.