eitaa logo
دال میدیا | آموزش فیلمسازی
1هزار دنبال‌کننده
348 عکس
485 ویدیو
14 فایل
مجموعه هنری دال میدیا توی این کانال قراره با هم فیلمسازی یاد بگیریم کانال دوره تئوری تدوین @Daaloon ارتباط با ادمین و تهیه دوره @daalmidiaadmin
مشاهده در ایتا
دانلود
چندتا از جواب هاتون... رسانه یه جورایی پیامه که از فرستنده به گیرنده می‌رسه اما گفتیم چی؟ "پیام" این پیام چه ویژگی‌هایی داره؟ اصلا پیام چیه؟
رکن اصلی پیام، محتواست متن پیام بر اساس سلیقه، خواسته و نیاز گیرنده نوشته می‌شه نه سلایق فرستنده ❗️
رمیکس رنج دوران ما برای آن که ایران گوهری نایاب شود خون دل‌ها خورده‌ایم خون دل‌ها خورده‌ایم @Daalmidia
Daalmidia10 Ranje Doran.mp3
زمان: حجم: 6.6M
قبل از اینکه ادامۀ بحث رسانه رو داشته باشیم این رمیکس و مهمون ما باشید تا بریم سراغ ادامۀ بحث @Daalmidia
یه نکته، قبل از ادامه بحث رسانه رفقای ❗️تدوینگر❗️، اگر آهنگ بی کلام واسه کاراتون میخواین توی پیام‌رسان بله "دال میدیا" قراره آپلود کنم کانالمون و اونجا داشته باشید https://ble.ir/daalmidia
اینترنشنال، بهترین نسخه همون رسانه‌ایه که ما ازش حرف می‌زنیم معلوم نیست چند روز فقط روی این تیتر فکر کردن یه تیتر عجیب! یه تیتر جالب توجه و مردمی که گول این فریب کاری‌ها رو می‌خورن هنوز رسانه رو معنا نکردم ولی یه سوال چندتا تیتر شبکه خبر، انقدر مثل این تیتر اینترنشنال قویه؟ من کار به راست و دروغش ندارم می‌خوام ببینی واقعا تو رسانه ضعیفیم...
دال میدیا | آموزش فیلمسازی
اینترنشنال، بهترین نسخه همون رسانه‌ایه که ما ازش حرف می‌زنیم معلوم نیست چند روز فقط روی این تیتر فک
یا مثلا سر هواپیمایی که امروز، تو اصفهان زدیم، آمریکا میگه خودشون منهدمش کردن حتی قبل از اینکه ایران اعلام کنه زده آمریکا اول اعلام کرد...
بخوام رسانه رو توی یک کلمه تعریف کنم: روایت
رسانه، گزارش هست. اما همه رسانه گزارش نیست. همه‌ی رسانه، روایته یعنی گزارشم تهیه میکنی باید روایت داشته باشه...
دال میدیا | آموزش فیلمسازی
یا مثلا سر هواپیمایی که امروز، تو اصفهان زدیم، آمریکا میگه خودشون منهدمش کردن حتی قبل از اینکه ایرا
❗️ همین‌جا، آمریکا از روایت استفاده کرد اما روایت اول چون اولین روایت‌ها، همیشه برندست... نذاشت حتی ایران اعلام کنه، اول خودش اعلام کرد که حتی کسایی که مخالفن هم بگن آره، آمریکا زده
. با همین روایت، شبکه‌ اینترنشنال و بی بی سی و ... کاری کردن ما "حس بدبختی" بکنیم ⭕️ ولی آیا در واقع ما بدبختیم؟ . سوخت، همه جا گرون‌تر از ایرانه‌... مردم تو آمریکا ۱۰۰۰ دلار پول درمان خودشون و ندارن... آژانس گرفتن، تاکسی گرفتن توی غرب خیلی پر هزینست... ❌اما کِی تا حالا بهش پرداخته شده؟؟؟❌ همین پل B1 ، هیچ کس باورش نمی‌شد بلندترین سازه‌ی غرب آسیا، توی ایران باشه