25.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من تو دوره تدوینم، راجع به احساس مفصل توضیح دادم که چطور احساس روی ذهن مخاطب اثر داره و چطور توی تدوین میتونی احساس رو منتقل کنی
نکته قابل تامل اینه که حس بدبختی، حس ناامنی از خود بدبختی و خود ناامنی سمیتره
جه بسا که خانوادههای به واقعیت وضع خوبی نداشته باشن، اما حس خوشبختی دارن، همین حس خوشبختی اونا رو به سمت هدف، به سمت رشد وا میداره
مشکلمون اینه، حواسمون نیست دارن چه حسی رو بهمون دیکته میکنن
مراقب باشیم
اگه دوست داری دوره تدوین مارو با تخفیف تهیه کنی، حتما صفحه زیر رو چک کن
https://eitaa.com/joinchat/428279318C934fa3a36c
DaalmidiaMokhtarname (Instrumental).mp3
زمان:
حجم:
6.8M
#دالصدا
#مختارنامه
#برای_تدوین
آهنگ بیکلام "مختارنامه"
رمیکس حق واستون اماده کردیم که
اگر تو کاراتون به درد میخوره استفاده کنید
آهنگای بی کلام دیگه رو میتونید توی کانال بلهمون دانلود بفرمایید 👇👇
https://ble.ir/daalmidia
26.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این کار و خیلی ضرب الاجلی زدیم
گفتم واستون بذارم
چندتا نکته جالب راجع به تدوینش بگم
اول)
پلان اولش...
وقتی داشته صادق ویدیو رو میگرفته قطعا فکر نمیکرده توی تدوین اون خرگوش بیاد اولش، حتی ممکنه با خودش گفته تدوینگر اصلا از این پلان استفاده نمیکنه
اما توی پلان اول از این خرگوش استفاده شده
دوم)
تدوین، سینوسیه
یعنی مخاطب بالا پایین میشه هی، که تا آخر ویدیو رو بخواد ببینه، این تکنیک توی تدوین مصاحبه و فضا مجازی بیشتر کاربردیه (یه سری تکنیک داره که راجع بهش مفصل تو دوره تدوینمون پرداختیم)
سوم)
بحث ریتم و تمپوئه
که با ریتم و تمپوی بالا تدوین شده این کار
که اینم از تکنیکهایی هست که مخصوصا برا مصاحبه کاربرد داره ( راجع به این که مفصل قراره حرف بزنیم توی دوره @Daaloon )
@Daalmidia
حالا همین جا، یه تجربه شخصی بگم
من قدیم وقتی دلم میگرفت
نامه واسه خدا مینوشتم
شاید واسه شما جواب بده😅✋
باعث افتخاره
خب بیاین پی وی
ببینیم چی کار میتونیم بکنیم کنار هم
@Daalmidiaadmin
اینترنت و که نمیدونم چه کنیم
اما دوربین بیکیفیت و سیستم داغون...
اگه اول کاری، عادیه، باید بسوزی و بسازی تا بتونی آرزوهاتو بخری
خود من، با یه لپ تاپ فکستنی یه مستند ۱۰ دقیقهای که جزو اولین پروژههای سنگینم بود، تدوین زدم که الان لاشه اون لپ تاپ و میبینم میگم برگام، چطور این بدمصب کشیده
روش دیگشم گرفتن وام واسه خرید تجهیزاته
وام کمیته امداد هست اگه بتونید بگیرید
وام فنی حرفهای هست اگر بدن بهتون چون هم باید مدرکشونو داشته باشی هم بتونی سهمیشونو بگیری
دنگ و فنگ داره
ولی هیچی مثل مرور زمان کوفتی، زندگیتو سر و سامون نمیده
باید این زمان لعنتی بگذره تا درست شه همه چی
اینی هم که فحش میدم به زمان به خاطر اینه که ازش بدم میاد
یه نکته دیگه بگم برا تدوین
عزیزان
انقد دربند "افکت" نباشید
من وقتی شروع کردم ته افکتایی که استفاده میکردیم دیزالو بود
این همه جنگولک بازی و اینا نداشتیم
پدر دیزالوم در اورده بودم و همه جا ازش استفاده میکردم
نرم نرمک فهمیدم اصلا نباید بی منطق افکت استفاده کرد
برا همین میگم اگه میگی اخ سیستم ندارم
میخوام فلان پلاگین و فلان پریست و استفاده کنم
فدا سرت
برو اصول تدوین و یاد بگیر
نمیدونی کجا، بیا پیش خودم، خودم بهت یاد بدم
بعد با سیستم فکستنی هم میتونی تدوین جون دار بزنی
کم کم سیستمتو ارتقا میدی و کارهای خوف و خفنتری میزنی