eitaa logo
دال میدیا | آموزش فیلمسازی
1هزار دنبال‌کننده
348 عکس
485 ویدیو
14 فایل
مجموعه هنری دال میدیا توی این کانال قراره با هم فیلمسازی یاد بگیریم کانال دوره تئوری تدوین @Daaloon ارتباط با ادمین و تهیه دوره @daalmidiaadmin
مشاهده در ایتا
دانلود
بعضی وقتا باید به خودم بگم شاید خدا واست یه چی بهتر کنار گذاشته امین، صبر کن
47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نماهنگ " یزد، به وقت نیمه شب " تولید در تیم هنری دال میدیا تصویربرداران: محمدامین زارع زاده محمدصادق حبوباتی مهدی شیخ‌زاده با تشکر از تیم هنری رست بابت پشتیبانی تجهیزات دانلود نسخه باکیفیت @Daalmidia
دال میدیا | آموزش فیلمسازی
نماهنگ " یزد، به وقت نیمه شب " تولید در تیم هنری دال میدیا تصویربرداران: محمدامین زارع زاده محمدصاد
جا داره عرض کنم تانکی که توی کار می‌بینید تانک کرار ایرانیه 😎 از مخوف‌ترین تانک‌های جهان راجع بهش بخونید
حرف شما سلام اگه بخواین فیلم مذهبی بسازین(فرضاً کارگردانی کنید)،چه فیلمی و درچه برهه تاریخی با چه سبکی میسازین؟ ----------- حرف من من خیلی آدم مذهبیی نیستم حقیقتش اما یه چیزیو میدونم بخوام اگر بخوام فیلم تاریخی بسازم، میرم از اساطیر شاهنامه استفاده می‌کنم
حرف شما میشه یه نقشه راه برای کسی بدین که اولین باره میخاد فیلم بسازه و اینکه چقدر هزینه ساخت یه فیلم کوتاهه ------ حرف من واقعا من در حدی نیستم که بخوام نقشه راه بدم هیچی مثل تجربه کردن نمی‌تونه بهتون کمک کنه اما چطور؟ با یه تیمی، یه گروهی که حرفه‌ای کار می‌کنن اول همکاری کنین تا تجربه به دست بیارید حتما مدیریت پروژه رو با تجربه به دست میارید بهترین علمی که برای شروع میتونین یاد بگیرید "علم تدوینه" نه نرم افزار تدوین چون هم کارگردانی داره، هم نویسندگی علم تدوین رو یاد بگیرید عالیه و با این ها شروع کنید برای همین هم هست تنها دوره‌ای که من طراحی کردم "علم تدوینه" نه نرم افزار @DAALOON بابت هزینه یه فیلم کوتاه، بستگی داره به تجهیزات و عواملی که می‌چینید دیگه حداقل حداقل، ۱۵ تا ۲۵ تومن یه فیلم کوتاه هزینه می‌بره
DaalMidia10 Timeline.mp3
زمان: حجم: 10.3M
تو زندگیتو چطور تدوین می‌کنی؟ @Daalmidia 🔍
حرف شما توروخدا فیلم ساز نیسی بگو آبرو خودتو نبر الان یه تیزر یک دقیقه ای خرجش ۱۵ ت بیشتره اون وقت فیلم کوتاه ۱۵ تا ۲۵؟! حداقلللشش تازه واسه کسی که تازه کاره و آشنا نداره با ساده ترین تجهیزات و هنرور و غذای خونگی ۵۰ تومنه! در زمینه ای ک تجربه داری حرف بزن آفرین ------ حرف من لطف داری، ما هیچی نیستیم، ادعایی نداریم