eitaa logo
داداش کوچیکه
9.9هزار دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
4هزار ویدیو
57 فایل
💠شهید نواب: آرزو دارم که حکومت اسلامی تشکیل بشود و آن زمان بزرگترین افتخارم این است که رفتگر خیابان‌هایش باشم. https://eitaa.com/joinchat/823066677C28f026cf74 ادمین @almersad
مشاهده در ایتا
دانلود
داداش کوچیکه
من میگفتم جنگ تموم میشه و توافق قطعیه اما باور کنید حتی تصور نمی‌کردم اینجوری زیر بار توافق برن! وا
محصول ضعف است نه خیانت ذهن‌های ضعیف هژمونی آمریکا را پارادایم ذهن خود قرار داده اند و این علم است.. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
هم خوشگلی، هم بوری ولی خوب توافق رو تو پاچه‌مون کردی! ➕توافق به روایت ایران: رفع محاصره دریایی توقف حملات در لبنان اسرائیل هم در ساعات اخیر کاملا پایبند بوده و لامصب داره میزنه!😔 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
ولی ایران خیلی قشنگه تا ساعات دیگه با استعداد ۱۲ نفر وارد میناب میشیم. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69❣عض۱ آلبوم
داداش کوچیکه
✅ احسنت به سردار قالیباف و ببوسم اون دستی که با آن توئیت زدید: «مذاکره زیرسایه تهدید را نمی پذیریم»
😐 باید به توئیت مسئولین نگهدارنده بزنن تا لااقل ۲۴ساعت دوام داشته باشه! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
داداش کوچیکه
😂 قالیباف ادعای مشاور راهبردی خود را قبلا تکذیب کرده بود! مهدی محمدی، مشاور قالیباف که خوب میدونه غ
موج راه انداختن و میگن: ۱۰ شرط، ارتباطی به رهبری نداره !! 🔺تا دیروز مسئولین تاکید میکردند که از این ۱۰ شرط کوتاه نمیان و لااقل ۵ موردش رو ناموسی به حساب می آوردند👇 https://eitaa.com/dada69/16713 حالا این به کنار اما شما بگو چرا قالیباف از ۲پیش شرطی که خودش اعلام کرد کوتاه آمد!؟ قرار بود بدون توقفِ حمله‌به‌لبنان و آزادی‌اموال‌ایران، وارد مذاکره اسلام‌آباد نشه اما ۲۴ ساعت بعد به نشست! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
داداش کوچیکه
ولی ایران خیلی قشنگه تا ساعات دیگه با استعداد ۱۲ نفر وارد میناب میشیم. ـــــــــــــــــــــــــــــ
سوار ماشین شدیم از بندر عباس به میناب نزدیک نیم ساعته رادیو داره سخنگوی وزارتخارجه رو پخش میکنه راننده که معلم بازنشسته هست هی داره غُر میزنه و ناراحتی می‌کنه که چرا دارن توافق میکنن! میگه هرچی مشکل داریم زیر سرِ داخلیهاست که حرف رهبر رو گوش ندادن! منم دارم گوش میدم.. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
داداش کوچیکه
سوار ماشین شدیم از بندر عباس به میناب نزدیک نیم ساعته رادیو داره سخنگوی وزارتخارجه رو پخش میکنه ران
صف طولانی بنزین آزاد پدر ملت رو در آورده!! میگن ساعتها باید در صف منتظر بمانیم که ظاهراً درسته و ما در هر چهار جایگاه بنزین با چشم دیدیم. پریروز با مشکل تراکنش بانکی، اعصاب برایشان نمانده بود..😔 قاچاق سوخت کولاک می‌کنه و مردم شاکی هستن که چرا با منشأ و ریشه اون برخورد نمیشه؟ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
دیشب گلزار شهدای میناب رفتم خیلی شلوغ بود! روز قبلش با ۴ اتوبوس اکثر خانواده های شهدای دانش آموز را برای یک هفته به سمت کربلا راهی کردند. فضای کلی شهر میناب پر از درد ولی مذهبی و انقلابیست.
🌹دیشب با یک مستبصر یعنی برادر اهل سنت که چشمانش بینا شده، صحبت میکردم که نگاهش به آقای قالیباف مثبت بود اما به مذاکره، منفی بود! بلوچ بود اما از میناب زن گرفته عجیب بود که یادم افتاد که سالها پیش او را کنار دکتر میرشمسی دیده بودم که پیگیر مشکلات آن دیار بود و دیشب می‌گفت آقای دکتر خیلی کارم را راه انداخت. حرفش این بود که مذاکره را غربگراها به قالیباف انداختند و الان روی ارّه نشسته که نه راه پس دارد و نه راه پیش! فضای کلی اینجا: مذاکره درست نیست اما قالیباف را خیلی دخیل نمیدانند میگویند: احساس مسئولیت کرد و خودش را جلو انداخت تا جلوی غربگراها را بگیرد اما گول خورد! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
دیروز ناهماهنگی شد برنامه هامون کمی به مشکل خورد اما الحمدلله به حاج صالح وصل شدیم طلبه نیست اما بهش گفتم: قاچاقچی آخوند! دیشب خونه پسرش میهمان شدیم داشت کولر گازی رو تنظیم میکرد گفتم آقای پزشکیان گفته: ۲۵ درجه گفت: باشه ولی نه به خاطر پزشکیان و گذاشت: روی ۲۴ 😢 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
😔از مظلومیت حضرت امیر این بود که حکمیت را گردن ایشان انداختن با اینکه پذیرش اکراهی ایشان نیز مشروط به حکمیت بر طبق قرآن بود که رعایت نشده بود. 🔸جنگ دردناک نهروان دقیقا از همینجا ناشی شد و تا تمام شد، حضرت دستور بسیج نیرو علیه معاویه را صادر کردند! مطابق تاریخ حتی بعد از نهروان و همان روزهای اول ورود به کوفه، ننگ پذیرش حکمیت بر پیشانی حضرت بود و شعار «لا حکم الا لله» خوارج در مقابل حضرت سر داده میشد! حضرت امیر خوارج را نابود کرده بودند اما نتوانستند شبهه هماهنگی حکمیت با خود را زمین بزنند و همان حکمیت و شبهه هماهنگی، سپاه حضرت را فلج کرد! رجوع به ابتدای کتاب الغارات ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
🔺کتاب الغارات درباره تاکتیک کُشنده معاویه پس از آتش‌بس است. او تصمیم گرفته بود بدون اینکه حکمیت را نقضِ کلی کند، صدها حمله کوچک به نواحی حکومت حضرت امیر انجام دهد و با این روش که امروزه به دکترین "هزار خنجر" معروف است، توان حضرت را گرفته و مردم را از حکومتش عاصی کند و موفق شد! 🔅راهکار حضرت، جنگ مجدد و تمام عیار بود اما بزرگان سپاه ایشان معتقد بودن که این حرکات نقض آتش‌بس نیست و حداکثر پاسخِ جزیی و متناسب میطلبد و توانِ جنگ تمام عیار، وجود ندارد. معاویه در فاصله ای کوتاه با همین تاکتیک صاحب کل ممالک اسلامی شده و سالها بنی امیه را بر مسلمین مسلط کرد! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69