[ان الله و انا الیه راجعون ]
خبر چه سنگین و جگر سوز است!
پدر امت ایران رفت، رفت و به آغوش جدش حسین پیوست. پدر عزیزم! آره می گویم پدر چونکه مثل پدری دلسوز بودی برای بچه های ایران... پدرِعزیزم! رفتی و یتیم شدن رو با تمام جانم حس کردم اما میدونم که نگاهت به ما هست. کنار مولایمان امیرالمؤمنین علی علیهالسلام برای بچه هایت و برای کشورمان ایران دعا کن:)
- میگفتیم جانم فدای رهبر اما شما فدای ما شدید💔
وترالمَوتور ؛
[ان الله و انا الیه راجعون ] خبر چه سنگین و جگر سوز است! پدر امت ایران رفت، رفت و به آغوش جدش حسین
امیدتان الله و صاحب الزمان عج بود!
ما هم تربیت شدهی مکتب شما هستیم
و امید مان فقط الله و صاحب الزمان عج هست.
وترالمَوتور ؛
[ان الله و انا الیه راجعون ] خبر چه سنگین و جگر سوز است! پدر امت ایران رفت، رفت و به آغوش جدش حسین
آنقدر شبیه جد غریبش حسین بود
روز دهم گرسنه و تشنه شهید شد💔
آواره و سرگردان کوی عشق توام
ای خوشا آن کس که بیچارهی تو است♥️
#عزیزِعراقیِمن
دلم تنگِ برای دختر بچه هایی که تا بحال ندیدمشون اما با خبر شهادتشون شب رو با دلتنگی صبح میکنم💔:) -شهدای مدرسه میناب -
نماهنگ کجایی اباصالح.mp3
زمان:
حجم:
3.4M
بدان زنده ام روی تو بینم با تو بنشینم
تا غمم را از دل رها سازی..
وترالمَوتور ؛
بدان زنده ام روی تو بینم با تو بنشینم تا غمم را از دل رها سازی..
کجای جهانی تو کجایی اباصالح؟
مهدی رسولینماهنگ بزن که خوب میزنی.mp3
زمان:
حجم:
5M
تو رُستم تَهمتَنی
بزن که خوب میزنی!