هدایت شده از Ali sharifodin
🌱هر روز خود را با
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ
آغاز کنید 🌱
⏳امروز : پنج شنبه
☀️ 27 بهمن 1401 شمسی
🌙 25 رجب 1444 قمری
🌲 16 فوریه 2023 میلادی
ذکر روز :
لااِلهَ اِلَّااللهُ المَلکُ الحقُّ المُبین
موجب افزایش رزق و روزی می شود
🖤🖤 شادی روح رفتگان،
پدران و مادران و تمام مسافرین
آسمانی، بخوانیم فاتحه و صلوات
┅• |•⊰❁⚘️〇⃟❄️⚘️❁⊱•|
حدیث روز :
❤️امام موسی كاظم (علیه السلام) می فرمایند:
💟 #أفْضَلُ العِبادَةِ بَعْدَ المَعْرِفَةِ انْتِظارُ الفَرَجِ
✔️ #بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند، انتظار فرج است
📚 تحف العقول، صفحه 403
⚫️شهادت #امام_موسی_کاظم (علیه السلام ) را به ساحت مقدس امام عصر (علیه السلام) و تمامی محبین حضرتش تسلیت عرض مینماییم
❣#اللّٰھـُــم_عجِّل_لِوَلیـڪَ_الفَرَجْ❣
┅• |•⊰❁⚘️〇⃟❄️⚘️❁⊱•|
🏴«اللّهُمَّ صَلِّ عَلَی فَاطِمَةَ و اَبِیهَا وَ بَعلِهَا وَ بَنِیهَا وَ السِّرِّ المُستَودَعِ فِیهَا بِعَدَدِ مَا اَحاطَ بِهِ عِلمُک»
از انسان به اندازه عقلش میخواهند و به او به اندازه ادبش میدهند.
عقل را خداوند میدهد و ادب از عقل فهمیده میشود.
هدایت شده از سربازانقلاب | سیدفخرالدین موسوی
📝 واکاوی مسئله حجاب (قسمت سوم)
❇️ جریان غربزده در توضیح موضع خود در مسئله حجاب به روشنی هدف از شعار علیه قانون حجاب را عرفی شدن پوشش بیان میکند و به دنبال آن است که هر شهر و منطقه و محله و روستا به فراخور زمان و نوع مراسم و جو و جمع و زمینه، فارغ از شرع و قانون آن طور که میخواهد عمل کند. این یعنی عبور از نظام و دین برای رسیدن به ساختار مورد نظر غرب در کشور. این مسئله در مورد تمام هنجارها تعمیم یافته، دنبال خواهد شد.
🔴 اصولا مسئله حجاب یک بهانه و نقطه شروع قدرتمند و موضوع همهگیر برای عبور از ساختارهای قانونی نظام و ایجاد انفعال در بدنه مؤمن و متعهد و انقلابی جامعه است. در واقع جریان غربزده به دنبال جامعهسازی و فشار اجتماعی برای تغییر سیستم و بارگشت به قدرت بدون پرداخت هزینه است.
جریان تحریف با فریب افکار عمومی در پی آن است که حجاب را به عنوان یک مسئله جزئی و صرفا شخصی قلمداد کند و مقاومتها را در برابر کنار گذاشتن آن از بین ببرد. اما چه کسی نمیداند که تمرکز سنگین دشمن بر سر این مسئله و بحرانآفرینی همیشگی غربزدگان بر سر این امر، نشان از اهمیت بالای آن در محاسبات نقشههای براندازانه و طراحیهای گسترده ضدایران و ضد نظام و ضد مردم دارد!؟.
🟢 جریان نفوذ به صورت آرام و در یک شیب ملایم در طول چند دهه افراد و افکار مورد نظر خود را به ساختار اداری کشور تزریق کرده و در حال بدنهسازی در حکومت است. در فتنه اخیر نشانههای بسیار جدی به جامعه مخابره شد و آشکار گردید که طی چندین سال گذشته دولتهای واپسگرای غربزده تا چه حد توانستهاند نیروهای مورد نیاز خود را تربیت کرده و به خورد سازمانها و نهادهای مختلف اداری کشور دهند.
هر چه در ظاهر ما از ترک فعلها نسبت به پیگیری اهداف و انجام مأموریتها و مسئولیتهای نظام و تحقق شعارهای انقلابی در دولتهای قبل گله داریم؛ اما شواهد نشان میدهد که فعالیتها بسیار گسترده و در جهت جلب توجه و تأمین منافع غرب با قدرت در جریان بوده است.
🟣 لایههایی از بدنه تصمیمساز و تصمیمگیر در بخشهایی از حاکمیت دچار روایت جریان نفاق از جامعه هستند. ویروسهایی که به سبب غلبه نگاه غیرانقلابی به مسائل در برخی برههها در دولتهای قبل تولید و تکثیر شده و هشدار انفعال و ضعف را صادر کرده است. این مسمومیت عمدی که میراث شوم مدیریت واداده وابسته به نگاه غرب است، گاهی آثار خود را در برخی اظهارنظرها و موضعگیریهای رسمی و اعمال سلیقههای نامتعارف و ناهمسو با سیاستها و راهنماییهای رهبر انقلاب آشکار میسازد.
🔵 با اینکه مردم دائم به مناسبتهای مختلف حضور خود را ثابت میکنند، باز برخی از مسئولان منتظر معجزهای بالاترند تا وارد روند تصمیمگیری انقلابی شوند.
مقصود از تصمیمگیری انقلابی، تصمیمات آنی انفجاری تند و انتحاری نیست. معنی تصمیمگیری انقلابی در گام دوم که مرحله تثبیت انقلاب است، استفاده اصولی از ظرفیتهای گسترده نظام در راستای آرمانهای انقلاب است. بهرهمندی از مبانی علمی و عملی متعالی و عمیق و فاخر نظام در مواجهه با مسائل روز.
🛑 جریان نفاق به منزله زمزمه وسواس شیطان در قلب انسان عمل میکند. این جریان القاءات شیطانی را به گونهای ارائه میدهد که انسان دچار اشتباه محاسباتی شده و آن را بخشی از خواست و اراده و باور خود و مردم تلقی نماید و بر اساس آن تصمیمگیری کند. یعنی انسان باور میکند که موضوع وسوسه امری واقعی است. در حالی که امر واقعی آن واکنشی است که جامعه به رفتار مسئولی میدهد که بر اساس توهم و تخیل القاءی دشمن عمل میکند و دچار انفعال در پیگیری حقوق مسلم مردم و کشور و نظام میگردد. این اختلال به منزله نارسایی در ارتباط بین حاکمیت و مردم است. نوعی عدم شناسایی و درک متفابل و رواج بیگانگی و شیوع دیگریانگاری.
✍🏼سعید توتونکار
💡کانال جامع نفوذشناسی_تبیین:
🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید
هدایت شده از تفسیر نور
أعوذ بالله من الشيطان الرجيم)
إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْم حَتَّى یُغَیِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ
(۱۱-رعد)
و خداوند سرنوشت هیچ قومى (هیچ کسی) راتغییر نمى دهد مگر آنکه آنان آنچه را که در خودشان است را تغییر دهند.
🍃🌺🍃
https://eitaa.com/joinchat/1074987243Cc1fae26ec5
هدایت شده از تفسیر نور
أعوذ بالله من الشيطان الرجيم
َوَ کَفی بِرَبِّکَ هادِیاً وَ نَصیراً
(قسمتی از۳۱-فرقان)
برای هدایت و یاوری پروردگارت کافی است
🌺🍃🌺🍃
https://eitaa.com/joinchat/1074987243Cc1fae26ec5
هدایت شده از تفسیر نور
امام کاظم علیه السلام
إِيَّاكَ أَنْ تَمْنَعَ فِي طَاعَةِ اللَّهِ فَتُنْفِقَ مِثْلَيْهِ فِي مَعْصِيَةِ اللَّهِ.
مبادا که از خرج کردن در راه اطاعت خدا دریغ کنی، که در نتیجه دو برابر آن در راه نافرمانی خدا خرج کنی
مسند الامام الکاظم علیها السلام،ج3،ص247
◾◾◾◾◾◾
https://eitaa.com/joinchat/1074987243Cc1fae26ec5
هدایت شده از سربازانقلاب | سیدفخرالدین موسوی
امام کاظم علیه السلام
إِيَّاكَ أَنْ تَمْنَعَ فِي طَاعَةِ اللَّهِ فَتُنْفِقَ مِثْلَيْهِ فِي مَعْصِيَةِ اللَّهِ.
مبادا که از خرج کردن در راه اطاعت خدا دریغ کنی، که در نتیجه دو برابر آن در راه نافرمانی خدا خرج کنی
مسند الامام الکاظم علیها السلام،ج3،ص247
✍🏻 گاهی گمان میرود که بهتر است با مداهنه و مسامحه نسبت به مطالبات جریان مروج گناه و معتاد به فساد و ضایعکننده قانون، میتوان در هزینههای پیشرفت انقلاب اسلامی و رشد کشور و رفاه ملت سرفهجویی کرد. در حالی که این به منزله به تأخیر انداختن روند درمان بیماری و اصلاح انحراف و جبران اعوجاج و انصراف از مسیر خطا و خطر و بازگشت به صراط مستقیم اداره کشور است.
قطعا حرکت در سنگلاخ شهوت و شرارت جماعتی که به اصول، مبانی، سنتها، ارزشها و هنجارهای امت اسلام، ملت انقلابی، مردم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی معتقد و متعهد نیستند، نه تنها سرعت حرکت را خواهد کاست؛ بلکه هزینههای بسیاری را نیز تحمیل خواهد نمود که بعضا قابل جبران نخواهد بود و یا به سختی امکان اصلاح فراهم خواهد شد.
✳️🤲 دعای ندبه
⚫️ فَعَلَى الْأَطائِبِ مِنْ أَهْلِ بَيْتِ مُحَمَّدٍ وَعَلِيٍّ صَلَّى اللّٰهُ عَلَيْهِما وَآلِهِما فَلْيَبْكِ الْباكُونَ، وَ إِيَّاهُمْ فَلْيَنْدُبِ النَّادِبُونَ، وَ لِمِثْلِهِمْ فَلْتَذْرِفِ الدُّمُوعُ، وَلْيَصْرُخِ الصَّارِخُونَ، وَيَضِجَّ الضَّاجُّونَ، وَيَعِجَّ الْعاجُّونَ،
🔴 أَيْنَ الْحَسَنُ ؟ أَيْنَ الْحُسَيْنُ ؟ أَيْنَ أَبْناءُ الْحُسَيْنِ ؟ صالِحٌ بَعْدَ صالِحٍ، وَصادِقٌ بَعْدَ صادِقٍ، أَيْنَ السَّبِيلُ بَعْدَ السَّبِيلِ؛ أَيْنَ الْخِيَرَةُ بَعْدَ الْخِيَرَةِ ؟ أَيْنَ الشُّمُوسُ الطَّالِعَةُ ؟ أَيْنَ الْأَقْمارُ الْمُنِيرَةُ ؟ أَيْنَ الْأَنْجُمُ الزَّاهِرَةُ ؟ أَيْنَ أَعْلامُ الدِّينِ وَقَواعِدُ الْعِلْمِ ؟ أَيْنَ بَقِيَّةُ اللّٰهِ الَّتِي لَاتَخْلُو مِنَ الْعِتْرَةِ الْهادِيَةِ ؟
🟢 أَيْنَ الْمُعَدُّ لِقَطْعِ دابِرِ الظَّلَمَةِ ؟ أَيْنَ الْمُنْتَظَرُ لِإِقامَةِ الْأَمْتِ وَالْعِوَجِ ؟ أَيْنَ الْمُرْتَجىٰ لِإِزالَةِ الْجَوْرِ وَالْعُدْوانِ ؟ أَيْنَ الْمُدَّخَرُ لِتَجْدِيدِ الْفَرائِضِ وَالسُّنَنِ ؟ أَيْنَ الْمُتَخَيَّرُ لِإِعادَةِ الْمِلَّةِ وَالشَّرِيعَةِ ؟ أَيْنَ الْمُؤَمَّلُ لِإِحْياءِ الْكِتابِ وَحُدُودِهِ ؟ أَيْنَ مُحْيِي مَعالِمِ الدِّينِ وَأَهْلِهِ ؟ أَيْنَ قاصِمُ شَوْكَةِ الْمُعْتَدِينَ ؟ أَيْنَ هادِمُ أَبْنِيَةِ الشِّرْكِ وَالنِّفاقِ ؟ أَيْنَ مُبِيدُ أَهْلِ الْفُسُوقِ وَالْعِصْيانِ وَالطُّغْيانِ ؟ أَيْنَ حاصِدُ فُرُوعِ الْغَيِّ وَالشِّقاقِ؛ أَيْنَ طامِسُ آثارِ الزَّيْغِ وَالْأَهْواءِ ؟ أَيْنَ قاطِعُ حَبائِلِ الْكِذْبِ وَالافْتِراءِ ؟ أَيْنَ مُبِيدُ الْعُتاةِ وَالْمَرَدَةِ ؟ أَيْنَ مُسْتَأْصِلُ أَهْلِ الْعِنادِ وَالتَّضْلِيلِ وَالْإِلْحادِ ؟
🟡 أَيْنَ مُعِزُّ الْأَوْلِياءِ وَمُذِلُّ الْأَعْداءِ ؟ أَيْنَ جامِعُ الْكَلِمَةِ عَلَى التَّقْوىٰ ؟ أَيْنَ بابُ اللّٰهِ الَّذِي مِنْهُ يُؤْتىٰ ؟ أَيْنَ وَجْهُ اللّٰهِ الَّذِي إِلَيْهِ يَتَوَجَّهُ الْأَوْلِياءُ ؟ أَيْنَ السَّبَبُ الْمُتَّصِلُ بَيْنَ الْأَرْضِ وَالسَّماءِ ؟ أَيْنَ صاحِبُ يَوْمِ الْفَتْحِ وَناشِرُ رايَةِ الْهُدىٰ؟ أَيْنَ مُؤَلِّفُ شَمْلِ الصَّلاحِ وَالرِّضا؛ أَيْنَ الطَّالِبُ بِذُحُولِ الْأَنْبِياءِ وَأَبْناءِ الْأَنْبِياءِ ؟
🛑 أَيْنَ الطَّالِبُ بِدَمِ الْمَقْتُولِ بِكَرْبَلاءَ ؟...