eitaa logo
دایی‌ناسِر🇮🇷
50 دنبال‌کننده
724 عکس
135 ویدیو
1 فایل
﷽ •دایی‌ناسِر = دایناسور خنده می‌بینـــــــی ولی از گریه‌‌ی دل غافلی خانه‌ ما از درون ابر اســــــت و بیرون آفتاب...! ورود آقایان ممنوع⛔ •محل درد و دلت، شایدم تعریف وقایع روزت، حتی پرسیدن سوالت: https://daigo.ir/secret/4218293258 https://harfeto.timefr
مشاهده در ایتا
دانلود
کارفرمام در شرفه عقد‌کنونه ☺️✨
https://eitaa.com/hamiinjoori/7016 باید بگم من شدیدا آثار این نماز رو دیدم :) هم در خودم، هم در اطرافیان حتی موقع خوندن این نماز بشدت بشدت پولمون هم برکت پیدا می‌کرد. به طوری که فقط من می‌خوندم ی‌ تایمی، اما همسرم تاکید میکردن انگار تو اون زمان عجیب غریب پولشون برکت می‌کنه:)
ویدیوش‌ رو فکر میکنم اینجا گذاشته بودم. یادم نیست اما شدیدا عالیه برای حاجات دنیوی به خصوص مادی‌. خیلی به خوندن روزانه‌ش توصیه شده.
امروز دوست مردی ک چند ماهی هست باباشده، ویدیو مسیج از دخترش فرستاده بود برا همسرم، واااااییی نگم از شیرینی اون بچه. ماشاالله 🥺✨ واقعا قشنگی روزم شد 🥺✨ پ‌.ن: ویدیو مسیج نی‌نی‌هاتون رو برام بفرستید ذوق ذوقی شم😁
دایی‌ناسِر🇮🇷
برم ب ادامه کارهام بپردازم🥲
راستی بعد از این پیام ما رفتیم قم😂 اینقدر خداروشکر خوش‌ گذشت اصصصلا گوشی دست نمی‌گرفتم (البته کلا تو جمع گوشی دست نمی‌گیرم. این هم ک همش تو جمع بودیم بی‌تاثیر نبود. ولی خوببببب...) اون شب هم داشتم وسیله جمع میکردم برا سفر و اتاق ترکیدمو‌ جمع میکردم😂
من هروقت می‌خوام بریم بیرون کلا اتاقم میترکه، خدا نکنه بخوام برم مهمونی😂🤦🏻‍♀ بگید ک تنها نیستم امیدارم شم
ی موضوع دیگه ای هم ک هست، دیگه وقتی خیلی در حال فروپاشی روانی هم هستم اینجا نمیام 🥲 عذاب وجدان میگیرم جدا
دایی‌ناسِر🇮🇷
راستی بعد از این پیام ما رفتیم قم😂 اینقدر خداروشکر خوش‌ گذشت اصصصلا گوشی دست نمی‌گرفتم (البته کلا تو
حرم نازم🥲✨ شبش تا اومدیم بخوابیم دیگه خورشید طلوع کرده بود. یکم خوابیدیم رفتیم خونه خاله برا ناهار، اونجا برقا رفت. خاله هم شیفت حرم داشتن، باهاشون اومدیم حرم‌. آقایون رفتن دنبال کاراشون، ماهم تو حرم خوابیدیم 😂 جاتون خالی خیلی حال داد😂 ولی اینجا دیگه مردی چشاش باز نمیشد. من تازه شارژ شده بودم😂
این گوگولی هاروووو
دایی‌ناسِر🇮🇷
راستی بعد از این پیام ما رفتیم قم😂 اینقدر خداروشکر خوش‌ گذشت اصصصلا گوشی دست نمی‌گرفتم (البته کلا تو
ساعت دو شب میخواستن برن خونه تازه بشینن‌ پای پرونده :/ منم گفتم باید ب من قهوه بدید تا بیام بازی. اره دیگه خلاصه اولین کافه/بستنی فروشی ک باز بود رو دیدیم، رفتیم داخل و من این ترکیب باحال رو، ک تنها ترکیب با قهوه تو منوش‌ بود سفارش دادم. شیرموز قهوه‌ (ی اسم باحال داشت ک یادم نمیاد😂😐) میتونید امتحان کنید طعمش جالب بود.