eitaa logo
دایی‌ناسِر🇮🇷
49 دنبال‌کننده
724 عکس
135 ویدیو
1 فایل
﷽ •دایی‌ناسِر = دایناسور خنده می‌بینـــــــی ولی از گریه‌‌ی دل غافلی خانه‌ ما از درون ابر اســــــت و بیرون آفتاب...! ورود آقایان ممنوع⛔ •محل درد و دلت، شایدم تعریف وقایع روزت، حتی پرسیدن سوالت: https://daigo.ir/secret/4218293258 https://harfeto.timefr
مشاهده در ایتا
دانلود
امشب هم تو مراسم ی عده حلالیت می‌طلبیدن
چقدر دلم میخواد امسال ی همچین عکسی اینجا بذارم و بگم: «بالاخره منو هم خریدن :) » پ‌.ن‌: پارسال، تقریبا همین موقع ها :)
من ای صبا رهِ رفتن به کوی دوست ندانم تو می‌روی به سلامت، سلام ما برسانی...
صبح تا بیدار شدم صدای پیامک گوشیم اومد. نگاه کردم دیدم کارفرما پیام داده 😁 همونو مستقیم دوباره رفتم برا خواب 🌚 و بعلهه، تا الان خواب بودم😬😂
ولی من خوشم نمیاد هی اینجا بهش بگم کارفرما😐 با ی عبارتی ک بهش میاد باید خطابش کنم🥲 فکرامو کنم میگم
دایی‌ناسِر🇮🇷
صبح تا بیدار شدم صدای پیامک گوشیم اومد. نگاه کردم دیدم کارفرما پیام داده 😁 همونو مستقیم دوباره رفتم
البته ایشون اولین باره همچین میکنه، چرا؟ چون دیروز ی موقعیتی پیش اومد، باهام اومد دکتر. و دید ک اوضاعم چ خرابه😂
من کمرم (احتمالا نخاع‌ام) ی آسیب جزئی دیده. ممنون میشم برام دعا کنید❤️
ی دوره‌ای رو میخواستم ثبت نام کنم، چهار میلیون و خورده‌ای پولش بود 🥲 احساس میکنم خیلی کاربردیه، از اون ور حس میکنم نمی‌ارزه‌. دوباره ب سر فصل‌هاش فکر میکنم، میبینم نههه می‌ارزه‌. ولی کلا چارتومن حس میکنم برا کلاس آنلاین زیادههههه🤦🏻‍♀
بالاخره تمومش کردم :) شاید یک سال تموم کردنش طول کشید :) شاید هم بیشتر :) ی جاهایی خیلی تند و با اشتیاق می‌خوندم. اما همین ک داشت می‌رسید به انتهای کتاب، سرعتم کمتر و کمتر می‌شد. تصمیم می‌گرفتم بخونم، اما کتابو ک باز میکردم، می‌دیدم کجای داستان‌ام، دوباره می‌بستمش. طاقتشو نداشتم انگاری. تعجب می‌کردم از خودم، چون قبلنا کتاب زندگینامه شهید زیاد می‌خوندم، ولی... ولی انگار اون احساسات دوری از همسر، خبر نداشتن ازش، تو خطر بودنش، اون دلبستگی و وابستگی رو من خیلییی عمیق تر و حتی شبیه تر حسش می‌کردم. ولی امروز به خودم گفتم هر جوری شده بااایید تمومش کنی. اره، تموم کردم. خیلی سخت بود. قبلنا هم اون چندتا صفحه آخر اشکمو درمی‌آورد. ولی این سری انگار برام فرق داشت. :)
هدایت شده از تخلیه‌دونی
ولی جدی چرا مردم فکر می‌کنن ایموجی خز و لوس و بی‌کلاسیه؟:( آخه این خنگولای مود چیکارتون کردن که انقد باهاشون بدید؟:(
موقعیت: وقتی خونه همسرت اینایی، همسرت سرکاره و بقیه اعضای خانواد خوابن. ☺️🌚 پ‌.ن: بر پدر و مادر هرچی سوسکه‌ صلوات🤌🏻💔