eitaa logo
دایی‌ناسِر🇮🇷
49 دنبال‌کننده
724 عکس
135 ویدیو
1 فایل
﷽ •دایی‌ناسِر = دایناسور خنده می‌بینـــــــی ولی از گریه‌‌ی دل غافلی خانه‌ ما از درون ابر اســــــت و بیرون آفتاب...! ورود آقایان ممنوع⛔ •محل درد و دلت، شایدم تعریف وقایع روزت، حتی پرسیدن سوالت: https://daigo.ir/secret/4218293258 https://harfeto.timefr
مشاهده در ایتا
دانلود
واسه المپیاد خوندن خیلی زحمت داره ی تایمی منم خواستم خودم رو محک بزنم و المپیاد زیست شرکت کردم🥲 سال آخری ک میشد المپیاد داد ینی سال یازدهم. و من فقط شیش هفت ماه خونده بودم. تو گروهی ک عضو بودم و بچه‌های المپیادی بودن، میگفتن ک از سال هشتم یا نهم بعضا شروع میکنن برا المپیاد خوندن. این حجم از تلاش، این خوشحالی ها‌ تهش رو قشششنگ نوش جونشون می‌کنه 🥺✨
من علاقه زیادی ب نجوم داشتم و دارم، دبیرستان، دبیری واقعا باسواد برا درس فیزیک داشتیم، سال دهم من خیلی مطالعه تو موضع نجوم می‌کردم و سوالی داشتم از معلممون می‌پرسیدم. این بنده خدا، خیلییی تلاش کرد ک من برا المپیاد نجوم شرکت کنم. پیگیری ک کرد، گفتن باید تو ی کلاسی شرکت کنم و اینا، من با خانواده مطرح کردم، چون راهش دور بود قبول نکردن🥲 از همون جان فکر المپیاد افتاد تو سر من. نمی‌گم اگر میرفتم مدال و رتبه می‌آوردم، نه. اما قدم گذاشتن تو مسیری ک دوست داری خیلی لذت بخشه🥲 و ثمره‌اش رو دیدن لذت بخش تر
مطمئن باشم شما هم زیر فشار امتحانات بد موقع دارید له می‌شید دیگه؟ می‌خوام ی وقت تنها نباشم🗿
از وقتی مسافران اربعینی اومدن، می‌خوام زنگ بزنم ب دوستام زیارت قبولی بگم، هی بد موقع یادم میوفته یا سر صبحه، یا نصف شبه، یا باباش‌ خوابه، یا شوهرش اومده خونه یا خودم الان حال حرف زدن ندارم، یا شارژ ندارم 😂🤦🏻‍♀
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به مناسبت ربیع الاول، شاد شید😃 ینی واقعا خود منم😭🤌🏻😂
البته من تصمیم خودم رو گرفتم 🥲 هر زمانی ک بخوایم به ثمر برسونیم، آهنگ نمیذارم با اینکه شیطون خییلییی داره وسوسه‌م می‌کنه. فقط امیدوارم خدا برسه به دادم 😅 و قطعا از طرف اقوام خودم قراره کلییییی حرف بشنوم🥲🤦🏻‍♀
خیلییی رندوم دلم برا قرآن حفظ کردن تنگ شد🥲
از اتوبان های جذاب تهران، زین‌الدین _ غرب😭✨
وقتایی ک خیلی طولانی مدت رانندگی نمی‌کنم، روزی ک ماشین رو استفاده میکنم، شدیدا مث‌ ی جوجه مموش میشم. ولی اگر ی چند روزی مداوم ماشین دستم باشه، شوماخری میشم برا خودم😂
لازم به ذکره، تصادفام هم دقیقا همون روزایی ک شوماخر بودم اتفاق افتاده ها🌚😃👈🏻👉🏻
کارتمو دادم عموعه‌ چک کنه اسمم رو، کلاه گذاشته بود نشناختم. ولی اون بعد دوهفته منو شناخت. رفت گفت، خانم معلم قرآن 🥺✨ گوگولیییی خواستم بهش بگم، دادا من معلم قرآن نیستم ک🥺 ولی همین ک یادش بود من کیم و سوال پیچم نکرد کیف کردم😂🤦🏻‍♀👍🏻تازه ازم نپرسید گوشی همراهته یا نه. این بهترینه.😄