هدایت شده از گنجیشکک اشی مشی
📪 پیام جدید
من نیکم یه intp, داستان میخوام 🤣❤️
#دایگو
این یه intp داستان میخواد 🤣👍
هدایت شده از گنجیشکک اشی مشی
📪 پیام جدید
سلام منم نغمهام
هیچ ایده ای ندارم چیکارم یا چجوریم ولی منم داستان میخوام😔😂🤝
#دایگو
هدایت شده از گنجیشکک اشی مشی
📪 پیام جدید
آسا ام و درحال حاضر بیکارم سنی ندارم و خودمو بچه فرض میکنم ، نقاشیام جالب نیست ،Infp ام و نمیدونم واسه داستان دیگه چی میخوای برادرم اما من خودم یک نویسنده ام دیگه....
خداوکیلی چه انتظاری داری شب بیایم خودمونو واست معرفی کنیم؟
#دایگو
هدایت شده از گنجیشکک اشی مشی
📪 پیام جدید
الان دزفول هستین؟
#دایگو
خیر رفت تتااااا عید
هدایت شده از گنجیشکک اشی مشی
📪 پیام جدید
مشمشام، کینگ ملعون دختره...
#دایگو
نمیدونستی؟! 😐
هدایت شده از گنجیشکک اشی مشی
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/dailycenter/9744
عرضم به حضورتون که جناب سنترال پیاما رو دیر گذاشته وگرنه معرفی نمی افتاد به سه شب😐😁
مرسی از همتون، حتما میذارمتون
راستی می خوام بدونم راجع به من چی فکر می کنید؟ جنسیتم، سنم؟ قرار نیست بگم درسته یا نه ها فقط می خوام بدونم
پ.ن: منم نمیدونستم کینگ دختره😑
#میراژ
#دایگو
متأسفانه یه چند وقتی سرم شلوغ بود نشد جواب پیامارو بدم ششرمنده 🥲🥲🥲🥲
دوستانی که پیام دادن برای داستان ببخشید دستم بند بود نشد زود جواب بدم الآنم میراژ داستانشو کامل کرده
ببخشید دیگه 🥲🙏