چقددد زندگی بی رحمه💔
میشه برای یه مادری دعا کنید و چند تا الهی به رقیه بگید؟
..
معلومه فدات شم:)
https://eitaa.com/khademezahra0313/21713
این عکس خیلی قشنگه
..
اومممممم دارمش😭😭😭😭
سلام عزیز 🤚🏻
خوب هستی ایشالا 🌹
نمیدونم واقعاً چی بگم..
رفیق شهید آقای رئیسی هستن❤️🩹
ممنون که این کانالو درست کردین کی به یاد ایشون باشین 🖤
من آقا سیدو انقدر دوست دارم که بیشتر وسایل هام عکس ایشونه🥺
ماه ها بود دنبال یه کانال میگشتم که از ایشون یاد کنه😞
ممنون🥲
شما با این کارتون یکی از آرزوهای منو برآورده کردین😭
مدیون این کار بزرگتونم 🙏🏻
اجرتون با آقا سید 🩶
..
آخه من فدای این پیاممم نشممممممممممممم
https://eitaa.com/dakedel/1554
ینی یه نفر نبود😑
هیچ شرایطی ندارهههههه
..
اینجا کویرس خب😔😂
https://eitaa.com/seyedebram/3508
سید جوری دلم برات تنگ شده و گرفته ک قابل وصف نیست.. 💔
..
اوممممممم منم همینطور من بیشتررررر:)
دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/seyedebram/3508 سید جوری دلم برات تنگ شده و گرفته ک قابل وصف نیست.. 💔 .. اوممممممم
قدر عاشق را عشاق بدانند
قدر زر را زرگران .. 💔
احساس ميكنم خيلي از اون ادماي نژاد پرستي هستي كع خودشو يه خاطر ايرانى بودنش كشته و خودشو ديده كه ايرانييه و عربستانى هارو مشرك ميبينه و عراقى هارو حشره ميبينه و............
..
ها؟🗿
دکتر انوشه چه زیبا گفت:
اگه دیدی يكی بیخودی و يهويی
رفتارش با شما
عوض شد ، چیزی نيست.
يا با قبلی آشتی كرده ،
يا با بعدی آشنا شده..
..
خیلی ++++++