https://eitaa.com/dakedel/2768
براش صندلی میاریم بشینهههه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
#دلقک🤡(هشتگ جدید )
..
🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿
یعنی موندم چی بگم🤣🤣🤣
دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/dakedel/2768 براش صندلی میاریم بشینهههه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 #دلقک🤡(هشتگ جدید ) .. 🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿 یعنی
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
دَکِهدل | آسید؛
حدیثه میدونی اگه قلب واسته چیکار میکنیم ؟ .. چی؟
بعد اینکه این پیامت دقیقا چی بود؟
چون اشتباه نوشتی فکر کنم
https://eitaa.com/dakedel/2771
حالا بایستد یا وایسته با واسته چه فرقی میکنه 🤣
#دلقک🤡
..
🗿🗿🗿🗿🗿
سلام چه خبر؟
قم بارون میاد
هوا یخه
اگه ایت افرزودنی ها تصاویر رو هم اضافه کنی
نور الی نور میشه
میخوام یه عکس قشنگ از حرم بفرستم
ناشناس
#دخترقمی
..
سلاممم دست من نیست😭
https://eitaa.com/dakedel/2773
چرا داخل تنظیمات باید مجازش کنی
..
عهههه چشم
https://eitaa.com/dakedel/2767
راستشو بگو دوست عزیز!
..
راستگو ترین قسمت زندگیم اینجاست:
من خاک پاک عشاق آسیدم:)
حاج آقا...
یلدای من از اون شبی شروع شد که شما توی مه..💔
توی کوههای ورزقان گم شدین🥺❤️🔥
دومین سالیه که یلدا باهامون نیستین❤️🩹
یلداتون مبارک تموم زندگی من 🤍
#آقای رئیسی:)
..
:)