eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/2771 حالا بایستد یا وایسته با واسته چه فرقی می‌کنه 🤣 🤡 .. 🗿🗿🗿🗿🗿
سلام چه خبر؟ قم بارون میاد هوا یخه اگه ایت افرزودنی ها تصاویر رو هم اضافه کنی نور الی نور میشه میخوام یه عکس قشنگ از حرم بفرستم ناشناس .. سلاممم دست من نیست😭
از این قسمت .
دوباره منو با اسم دختر بزرگوار بشناسید😎 .. خب یکباره چی بودی؟😂
https://eitaa.com/dakedel/2773 چرا داخل تنظیمات باید مجازش کنی .. عهههه چشم
https://eitaa.com/dakedel/2767 راستشو بگو دوست عزیز! .. راستگو ترین قسمت زندگیم اینجاست: من خاک پاک عشاق آسیدم:)
https://eitaa.com/seyedebram/5185 وای دلم:) رئیسی:) .. :))
حاج آقا... یلدای من از اون شبی شروع شد که شما توی مه..💔 توی کوه‌های ورزقان گم شدین🥺❤️‍🔥 دومین سالیه که یلدا باهامون نیستین❤️‍🩹 یلداتون مبارک تموم زندگی من 🤍 رئیسی:) .. :)
اینجاداره بارون و برف میاد من یاد روزهای آخر اردیبهشت سال ۱۴۰۳ می افتم که مشهد اینجوری بود و برای از دست دادن اینجور کسی مثل شهید رئیسی گریه 😭میکرد. تو فکر اینم ایندفعه میخواد چه اتفاقی بیفته؟ دلم تنگ سید هست . منم مثل ابر دارم گریه 😭میکنم زیر این بارون سرما هست ولی از نظر من مهم نبست. کاش سید بود. .. ++++
https://eitaa.com/seyedebram/5189 یا برگرد 💔یا آن دل را برگردان...❤️‍🩹 یا بنشین 🖤 یا این آتش را بنشان...❤️‍🔥🔥 رئیسی:) .. برگرد :)
https://share.google/images/3vWP3IWV3U6yi2QUR برای اضافه کردن قابلیت فرستادن عکس میتونی بری تنظیمات و درستش کنی.. یه عکس از حرم حضرت معصومه انداختم پنجشنبه... میخواستم بفرستم.. .. چشم
سلام میشه بیشتر فعالیت کنی😁 .. ای شرمندم . حتما