اینجاداره بارون و برف میاد من یاد روزهای آخر اردیبهشت سال ۱۴۰۳ می افتم که مشهد اینجوری بود و برای از دست دادن اینجور کسی مثل شهید رئیسی گریه 😭میکرد. تو فکر اینم ایندفعه میخواد چه اتفاقی بیفته؟ دلم تنگ سید هست . منم مثل ابر دارم گریه 😭میکنم زیر این بارون سرما هست ولی از نظر من مهم نبست. کاش سید بود.
..
++++
https://eitaa.com/seyedebram/5189
یا برگرد 💔یا آن دل را برگردان...❤️🩹
یا بنشین 🖤 یا این آتش را بنشان...❤️🔥🔥
#آقای رئیسی:)
..
برگرد :)
https://share.google/images/3vWP3IWV3U6yi2QUR
برای اضافه کردن قابلیت فرستادن عکس
میتونی
بری تنظیمات و درستش کنی..
یه عکس از حرم حضرت معصومه انداختم پنجشنبه...
میخواستم بفرستم..
#دخترقمی
..
چشم
https://eitaa.com/dakedel/2726
الان حدیثه و ریحانه سادات باهم همسن هستین؟
ذهنم درگیره یکی جواب بده😅😩
..
نه نیستیم🥲
هدایت شده از دلــ🇮🇷ـی☫
میدونم اون شخص این پستو میبینه؛
پس میخوام بهش بگم،حدیثه خیلی دلم برای بغلت تنگ شده با اینکه بغلت نکردم و دلم بغلتو میخواد،دوستت دارم!
https://eitaa.com/dakedel/2784
ریحانه سادات چند سالشه مگه؟
..
خودش جواب میده