https://eitaa.com/seyedebram/5219
بی تو هر شب برای ما یلداست:)))💔❤️🩹
#آقای رئیسی:)
..
یلدایی که بلندی تمام شب های تاریخ .
ولی آقای رسولی راست میگفت:💔
در این انقلاب، یلدا را در آخرین شب
اردیبهشت دیدیم!
مگر یک مرد در جستجوی دردِ مردم تا کجا
میتواند پیش برود که نشود پیدایش کرد؟!
شب از نیمه گذشت، وقت نماز شب است،
آقا سید! به خاطر دستهای رو به آسمان این
مردم، بلند شو و در قنوتت دعا کن که همه
پیدا شویم، ما برای تو و تو برای ما . .
[SSA]
..
دعایمان کن :)
-
مـَن ؛ براش
تعطیلی
رسمی بودم ؛ ولی
اون
آلودگیهـَوا دوست داشت . 🗿🧃 .
-
..
احسنت 🗿
https://eitaa.com/seyedebram/5229
یلداتون مبارک تموم زندگی من:)))❤️
یلدای همگی مبارک ☺️
ولی امام زمان رو امشب یادمون نره:))❤️🩹
آقا کسی رو ندارن کنارشون بمونن،امشب باهاشون حرف بزنیم 🥺
#آقای رئیسی:)
..
اوم:))))))))
حدیثه..
بچه های مدرسه ما منو مسخره میکنن:)
میگن قیافم خوب نیس!
البته راست میگنا؛ ولی من دوس ندارم کسی به روم بیاره.
به خاطر اخلاق اونا همیشه خدا ماسک میزنم که قیافمو کسی نبینه:)
خیلی از شبا گریه میکنم به خاطر حرفشون:)
هعی..
..
فدای این قشنگی و زیبایی کلامت
کسی که اینجا حضور داره بهترین سیرت و صورت رو هم داره :)
فدای سرت که مردم هنوز تو جهل* اند
سلام.!
خوشحال میشم تشریف بیارید:)))
https://eitaa.com/Mehdi_Yar_313
..
همه بریم؟
https://eitaa.com/dakedel/2845
آره بگو .
من حتی شبا هم با وضو می خوابم ولی نمیدونم چرا به این گناه دچار شدم
..
خب میدونی حالت یک اعتیاد شده برات ..
و هر جور با خودت سبک سنگین میکنی میگی نه نمیتونم نخورم
خب بیا یک قراری بزاریم یا به عبارتی یک چالش بریم؟
چالش ۱ روزه شروع میشه.
و ادامه اش که میشه ۴۰ روز ..
هستی بگم برات ؟
سلام،بچه ها صاب چنل نمیگه ولی نفری چنتا الهی به رقیه نگیم براش؟؟حالا شاید به روی خودش نمیاره ولی من میدونم که حالش زیاد مساعد نی
#ریحانه سادات
..
با سخنت زبانم را بند آوردی ؛ گویا از قلب من خبر آوردی ..