-
مـَن ؛ براش
تعطیلی
رسمی بودم ؛ ولی
اون
آلودگیهـَوا دوست داشت . 🗿🧃 .
-
..
احسنت 🗿
https://eitaa.com/seyedebram/5229
یلداتون مبارک تموم زندگی من:)))❤️
یلدای همگی مبارک ☺️
ولی امام زمان رو امشب یادمون نره:))❤️🩹
آقا کسی رو ندارن کنارشون بمونن،امشب باهاشون حرف بزنیم 🥺
#آقای رئیسی:)
..
اوم:))))))))
حدیثه..
بچه های مدرسه ما منو مسخره میکنن:)
میگن قیافم خوب نیس!
البته راست میگنا؛ ولی من دوس ندارم کسی به روم بیاره.
به خاطر اخلاق اونا همیشه خدا ماسک میزنم که قیافمو کسی نبینه:)
خیلی از شبا گریه میکنم به خاطر حرفشون:)
هعی..
..
فدای این قشنگی و زیبایی کلامت
کسی که اینجا حضور داره بهترین سیرت و صورت رو هم داره :)
فدای سرت که مردم هنوز تو جهل* اند
سلام.!
خوشحال میشم تشریف بیارید:)))
https://eitaa.com/Mehdi_Yar_313
..
همه بریم؟
https://eitaa.com/dakedel/2845
آره بگو .
من حتی شبا هم با وضو می خوابم ولی نمیدونم چرا به این گناه دچار شدم
..
خب میدونی حالت یک اعتیاد شده برات ..
و هر جور با خودت سبک سنگین میکنی میگی نه نمیتونم نخورم
خب بیا یک قراری بزاریم یا به عبارتی یک چالش بریم؟
چالش ۱ روزه شروع میشه.
و ادامه اش که میشه ۴۰ روز ..
هستی بگم برات ؟
سلام،بچه ها صاب چنل نمیگه ولی نفری چنتا الهی به رقیه نگیم براش؟؟حالا شاید به روی خودش نمیاره ولی من میدونم که حالش زیاد مساعد نی
#ریحانه سادات
..
با سخنت زبانم را بند آوردی ؛ گویا از قلب من خبر آوردی ..
یه سوال دارم؟
چرا اعضای کانال ناشناس هی دارن کم تر میشن؟
آیا کسی لفت میدهد و مارا ناراحت میکند؟
..
نه چون ۵۰ نفر اولی که عضو کردم همون موقع تاسیس همه حساب کاربری حذف شده بودند و الان یکی یکی توسط ایتا داره خارج میشه 😂
سلام
خوبی
معشوق آسید؟
چه میکنی؟
تز رفقات چه خبر؟
منظورم رفیق صورتی و ریحانه ساداته
..
سلامم
چقدر جمله سومت حالمو خوب کرد:)
سلامتی ..