eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/seyedebram/5229 یلداتون مبارک تموم زندگی من:)))❤️ یلدای همگی مبارک ☺️ ولی امام زمان رو امشب یادمون نره:))❤️‍🩹 آقا کسی رو ندارن کنارشون بمونن،امشب باهاشون حرف بزنیم 🥺 رئیسی:) .. اوم:))))))))
حدیثه.. بچه های مدرسه ما منو مسخره میکنن:) میگن قیافم خوب نیس! البته راست میگنا؛ ولی من دوس ندارم کسی به روم بیاره. به خاطر اخلاق اونا همیشه خدا ماسک میزنم که قیافمو کسی نبینه:) خیلی از شبا گریه میکنم به خاطر حرفشون:) هعی.. .. فدای این قشنگی و زیبایی کلامت کسی که اینجا حضور داره بهترین سیرت و صورت رو هم داره :) فدای سرت که مردم هنوز تو جهل* اند
سلام.! خوشحال میشم تشریف بیارید:))) https://eitaa.com/Mehdi_Yar_313 .. همه بریم؟
چجوری سین بزنم؟ .. چی رو؟
https://eitaa.com/dakedel/2845 آره بگو . من حتی شبا هم با وضو می خوابم ولی نمی‌دونم چرا به این گناه دچار شدم .. خب می‌دونی حالت یک اعتیاد شده برات .. و هر جور با خودت سبک سنگین می‌کنی میگی نه نمیتونم نخورم خب بیا یک قراری بزاریم یا به عبارتی یک چالش بریم؟ چالش ۱ روزه شروع میشه. و ادامه اش که میشه ۴۰ روز .. هستی بگم برات ؟
³ الهی به رقیه ؟ .. حتما
سلام،بچه ها صاب چنل نمیگه ولی نفری چنتا الهی به رقیه نگیم براش؟؟حالا شاید به روی خودش نمیاره ولی من می‌دونم که حالش زیاد مساعد نی سادات .. با سخنت زبانم را بند آوردی ؛ گویا از قلب من خبر آوردی ..
ابوالفضل افرندنیا بپر آیدی @taSahhod سادات .. _
یه سوال دارم؟ چرا اعضای کانال ناشناس هی دارن کم تر میشن؟ آیا کسی لفت میدهد و مارا ناراحت میکند؟ .. نه چون ۵۰ نفر اولی که عضو کردم همون موقع تاسیس همه حساب کاربری حذف شده بودند و الان یکی یکی توسط ایتا داره خارج میشه 😂
سلام خوبی معشوق آسید؟ چه میکنی؟ تز رفقات چه خبر؟ منظورم رفیق صورتی و ریحانه ساداته .. سلامم چقدر جمله سومت حالمو خوب کرد:) سلامتی ..
https://eitaa.com/dakedel/2862 عه خب پس😁 .. آری🥲😂
حدیثه خیلی خوشحالم که کانال آسید ۱.۴ کا عاشق داره🥲 از برکت آسیده درسته؟ .. همه عالم من برکت آسید هست :) تو باهامون باش تا ۱.۴ m رو ببینی:)))))