سلام،بچه ها صاب چنل نمیگه ولی نفری چنتا الهی به رقیه نگیم براش؟؟حالا شاید به روی خودش نمیاره ولی من میدونم که حالش زیاد مساعد نی
#ریحانه سادات
..
با سخنت زبانم را بند آوردی ؛ گویا از قلب من خبر آوردی ..
یه سوال دارم؟
چرا اعضای کانال ناشناس هی دارن کم تر میشن؟
آیا کسی لفت میدهد و مارا ناراحت میکند؟
..
نه چون ۵۰ نفر اولی که عضو کردم همون موقع تاسیس همه حساب کاربری حذف شده بودند و الان یکی یکی توسط ایتا داره خارج میشه 😂
سلام
خوبی
معشوق آسید؟
چه میکنی؟
تز رفقات چه خبر؟
منظورم رفیق صورتی و ریحانه ساداته
..
سلامم
چقدر جمله سومت حالمو خوب کرد:)
سلامتی ..
حدیثه
خیلی خوشحالم که کانال آسید ۱.۴ کا عاشق داره🥲
از برکت آسیده درسته؟
..
همه عالم من برکت آسید هست :)
تو باهامون باش تا ۱.۴ m رو ببینی:)))))
صمیمی ترین رفیقت؟
نام ببر
حتی اگه نشناسیمش
..
رفیق که خودش یعنی اوج صمیمیت ..
اما خب نمیدونم نمیدونم چون من رفیق میدونمش اما اون نه:)
https://eitaa.com/dakedel/2867
عه وا چرا🥺
خیلی بده که😭
درکت میکنم دختر🫂
..
:)🫀
اگه دست خودت بود که دختر باشی یا پسر، کدومو انتخاب میکردی!؟
..
صد هیچ دختر>>>