eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/2985 حدیثههه😈😈عشقم از تو بعیدههههه سادات .. حالتون خوش نیستا
https://eitaa.com/dakedel/2984 حدیثه کاریت نباشه من جرعتش میدم😂😂 سادات .. موفق باشی
https://eitaa.com/dakedel/2987 نمیدونم چرا یاد موفق باشی های پایین امتحانا افتادم که از صدتا فحش بدتره سادات .. آفرین خوب فهمیدی
https://eitaa.com/dakedel/2988 سید اون آرامش قبل از طوفان بودد😂😂 سادات .. نه
https://eitaa.com/dakedel/2989 نه داداش ذوق چتت با رفیق صورتی رو دارم😂😂 سادات .. خب پیام بده بهش
https://eitaa.com/dakedel/2993 بده آیدیشا سادات .. _
رفیق صورتی عزیزم داری آیدیمو دیگه؟؟چَشم به راهتومم سادات .. میدم بهش ..
ولی بچه ها جدا از شوخی من کلا خیلی بچه شیطونیم‌ و حدیثه واقعا خیلی خانومه که با من می‌سازه و تحملم میکنه🥲🩷 حدیثه همیشه برام شعر میگه و منی که مدت ها بود ذوق شاعری و نویسندگی مرده بود رو زنده کره🥲🩷 یااینکه انقدی قربون صدقم میره که اگه یه روز نشتیفان پیامشو نبینم میمیرم🥲🩷🩷🩷 .. میتونم بگم من جونم بند این دختر :))))
https://eitaa.com/dakedel/2995 حدیثه احساااس میکنم یذره خطرناک شدی عشقم😁چیزه حالت خوبه؟؟ فعلا مدرسه و همکلاسیام بهم نیاز دارن سادات .. نه خطرناک نیستم که
بچه ها از پیام های حدیثه فحش و تهدید و میکشمت و جرعت داری برو پیویش و همین الان خفه ات میکنم میباره متاسفانه سادات .. ریحانه جان حرف نزار تو کلامم دیگه/:
https://eitaa.com/dakedel/2996😑😑 خدایا سفارشم از دنیا یه این رفیقاس،اه دوباره احساساتم احساساتی شدد،اصن بهتون حسودیم شدد اصن اه اه جمع کنید خودتونو تا نزدم زیر گریه،من گریه نمیکنم قشنگ عر میزنم،یکیم نداشتیم برامون شعر بگه تا جایی که ما یادمونه ناز کشیدیم تا نازمونو بکشن، خدایااااااااا منووو بمیررررررررررر،غم از این خسته ی تنها چه خواهی؟؟،غم اندکی تخفیف ماکه مشتری همیشگی هستیم(قبلنا تیکه کلامم بوده) سادات .. 😐
https://eitaa.com/dakedel/2996 دیگه اینجا جای من نیستتتتتت،نیمه ی گمشده ی منو بدید فقط برمممممممم آقااااااا یه رفیق واگعی عین اینا به عنوان نیمه ی گمشده به من بدید،سرطان هم ّگیرم در عوضش مهم نیست حداقل اونموقع خیالم راحته آخر عمرم مثل اینا به رفیق واقعی دارم که ولم نمیکنه و دوسم دارهههه سادات .. 😐