eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/seyedebram/5355 وای قلبم آتیش گرفت‌..😭 حاج آقا جانم❤️‍🩹 من چی کار کنم؟🥺 من ممکنه تا چند وقت دیگه از نبودتون دق کنما:)))⚰️💔 رئیسی:) .. :)) قدرت عشق
https://eitaa.com/seyedebram/5356 https://eitaa.com/seyedebram/4455 ادیتات آتیشم زده🙃❤️‍🔥 .. آتشه عشقه :)
https://eitaa.com/dakedel/3059 ولی واقعاً قدرت عشق... برخلاف کسی که چند وقت پیش به هشتگ آقای رئیسی توهین کرد من واقعاً به عشقش غبطه می‌خورم خیلی بابا ابراهیم رو مثل تو دوست داره حدیثه🥲 کاش منم مثل شما دوتا بودم.. #🌷 .. ای جانم هشتگ جدید:))
https://eitaa.com/dakedel/3060 از کجا معلوم... شاید اگه توفیقشو داشتم یروز هم برا من ازین ادیتا زدین...((: _پ.ن: من کوچیک تر از این حرفام... 🙃❤️‍🔥 .. انشالله:)
https://eitaa.com/dakedel/3037 عه بچه عاااا حدیثه از افغانستانه 😂😂 .. نه عزیزم به اون بالا بالا وصلم💀✅
https://eitaa.com/dakedel/3063 بعلههه حاج اخویمون با کائنات و گروه بسیج های خارج از کشور در ارتباطع😔👍🤣 .. شک نکن😔🤣
https://eitaa.com/dakedel/3063 کوفت 😑 .. با من بودی؟؟؟؟☺️🔪
https://eitaa.com/dakedel/3063 دیگه وقتشه حقیقتو بگممم🫣 حدیثه از ساختمون شیشه ایه صدا و سیماست🫠🥲🩷 .. ای وایییییییییی لو رفتمممم😭🤣💗💗💗💗💗
ولی حدیثه دقت کردی زمانیکه با تو رفیق بودم،شاعر شدم🙃 سادات .. چقدر قشنگ :))
*این وحشتناکه🚫 مخصوصا برای نوجوانا و جوانامون❌    🔴   تلنگر     🔴 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ شدیم نسلی که: . معلوم نیس چه مرگشه...😔 . یه گوشی تو دست📲 . چندتا اهنگ♪♪♪ . ادّعای داغون بودن👈😞 . همه شکست عشقی خورده💔 . یه سری بیست چهاری کلش به دست...🚦 . زیر ۲۰ سال همه درگیر گل و ....🤔 . ریه ها داغون....🤒😷 . معرفت ها الکی...💔💔💔💔💔 . همش نقش، همش حرف...🗣👥🗣 . پای عمل همه میکشن کنار....😶😶 . موقع بدبختی ها یاد خدا میفتیم😕😔 . دریغ از اینکه تو خوشی هامونم ب یادش باشیم😂🙄 . چی ازمون ساختن؟؟؟🤔 . یه نسل نا امید به آینده....!😒 . پاشید جمع کنید مسخره بازیاتونو...😦 . پسره متولد ۷۴ شد مدافع حرم😳 . چند ماه بعد یه روبان مشکی کنار عکسش بود..🖊 . فرق ما با این ادم چیه؟؟؟؟🤔 . ادامه دارد‌..‌‌‌‌... .. +++++++
https://eitaa.com/dakedel/3067 ممنون شاعرم کردی،ولی حلالمم کن رفیقاینترنتی خوبی برات نبودم🙃 سادات .. اتفاقا خیلی خوب بودی:))) و هستی.
https://eitaa.com/dakedel/3069 متاسفانه دیگه نیستم🥺ولی هم من هم خودت میدونیم که من خیلی اذیتت کردم...! سادات .. تو هیچ اذیتی نکردی خبببببب اینقدر نگو