eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/3063 بعلههه حاج اخویمون با کائنات و گروه بسیج های خارج از کشور در ارتباطع😔👍🤣 .. شک نکن😔🤣
https://eitaa.com/dakedel/3063 کوفت 😑 .. با من بودی؟؟؟؟☺️🔪
https://eitaa.com/dakedel/3063 دیگه وقتشه حقیقتو بگممم🫣 حدیثه از ساختمون شیشه ایه صدا و سیماست🫠🥲🩷 .. ای وایییییییییی لو رفتمممم😭🤣💗💗💗💗💗
ولی حدیثه دقت کردی زمانیکه با تو رفیق بودم،شاعر شدم🙃 سادات .. چقدر قشنگ :))
*این وحشتناکه🚫 مخصوصا برای نوجوانا و جوانامون❌    🔴   تلنگر     🔴 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ شدیم نسلی که: . معلوم نیس چه مرگشه...😔 . یه گوشی تو دست📲 . چندتا اهنگ♪♪♪ . ادّعای داغون بودن👈😞 . همه شکست عشقی خورده💔 . یه سری بیست چهاری کلش به دست...🚦 . زیر ۲۰ سال همه درگیر گل و ....🤔 . ریه ها داغون....🤒😷 . معرفت ها الکی...💔💔💔💔💔 . همش نقش، همش حرف...🗣👥🗣 . پای عمل همه میکشن کنار....😶😶 . موقع بدبختی ها یاد خدا میفتیم😕😔 . دریغ از اینکه تو خوشی هامونم ب یادش باشیم😂🙄 . چی ازمون ساختن؟؟؟🤔 . یه نسل نا امید به آینده....!😒 . پاشید جمع کنید مسخره بازیاتونو...😦 . پسره متولد ۷۴ شد مدافع حرم😳 . چند ماه بعد یه روبان مشکی کنار عکسش بود..🖊 . فرق ما با این ادم چیه؟؟؟؟🤔 . ادامه دارد‌..‌‌‌‌... .. +++++++
https://eitaa.com/dakedel/3067 ممنون شاعرم کردی،ولی حلالمم کن رفیقاینترنتی خوبی برات نبودم🙃 سادات .. اتفاقا خیلی خوب بودی:))) و هستی.
https://eitaa.com/dakedel/3069 متاسفانه دیگه نیستم🥺ولی هم من هم خودت میدونیم که من خیلی اذیتت کردم...! سادات .. تو هیچ اذیتی نکردی خبببببب اینقدر نگو
ولی بچه ها فقط خودمو حدیثه،در لحظه واسه آدم مقابل شعر میگیم و جواب همو با شعر میدیم🙃 سادات .. اوم
یه سوال،ریحانه سادات چرا داره خداحافظی میکنه و حلالیت میطلبه؟ .. نمیدونم
حدیثه خانوم نظرت چیه برگردم؟ سادات .. مگه نظری جز « اره جان من بیا » دارم؟
سه تا از هشتک ها رو بگو که خیلی دوستشون داری .. همه رو دوست دارم
سلام عزیزدلم:))♥️ دلم می خواد باهات حرف بزنم چون کسی رو ندارم که باهاش درد و دل کنم اما نمی خوام حالت رو بد کنم می‌دونی حدیثه.. تو خیلی مهربونی چون شاید خودت هزاران مشکل داشته باشی اما میای اینجا و به درد و دل های بقیه هم گوش می کنی مطمئن باش خدا و اهلبیت تورو خیلی دوست دارن وگرنه توی این مسیر قرار نمی گرفتی تو دختر خیلی خوبی هستی جوری که هر چی بگم کم گفتم مطمئن باش همه خیلی تورو دوست دارن چون تو از لحاظ اخلاق خیلی شبیه به آسیدابراهیم هستی:))🎀 .. سلام بر خوش قلب خانوم آخه من سر این پیام جون ندمممممممممممم ؟ :) چقدر یک آدم می‌تونه خوش قلب باشه آخه ؟ :)