eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/seyedebram/5369 غم تو عجب آتشی بر دل ما زد ؛)💔 [SSA] .. :)))
میشه عکس شهید عبادی نیا رو اون طوری بکنی؟🙏🏻 .. حتما عزیز دلم
شات از چتت با رفیق صورتی شات از چتت با رفیق اینترنتیت شات از چتت با همکلاسیت بدوووووووووووووووووو .. بگم اصلا حالش نیست توروخدا ناراحت نشو خب ؟ چون الان اصلا موقعیتش نیست .
https://eitaa.com/seyedebram/5375 خدایا کاش آخر املای پر غلط زندگیم بنویسی با ارفاق؛شهادت💔 سادات .. :)+
https://eitaa.com/dakedel/3097 عالیییییییییییییییییییی؛🙃🎀 حققققققققققققققققققققققققققق 😭💔 .. :)
حدیثه ازت میخوام.. برام دعا کنی.. الان واقعا تو فشار قبر قرار دارم.. رئیسی:) .. چی شده فدات بشم؟ میخوای به من بگی؟ اگه هم نه ولی به آسید بگی ها به آسید فقط توکل کن :)
https://eitaa.com/dakedel/3101 ولی خدا می‌شنوه 🌱 آسید که حواسش هست نمیزاره خیلی اذیت بشی 💔 .. دقیقا:)
https://eitaa.com/dakedel/3101 قربونت ☺️ ببین ما اومدیم از گناه فاصله بگیریم 🥲یه سری رو هم از گناه دور بکنیم.. در واقع نهی از منکر..🫠 ولی خب دارن با خاک یکسانمون می‌کنن!😮‍💨 حالا این چیزی نیست که.. می‌دونی از چی آتیش می‌گیرم؟ از اینکه تو دولت سیزدهم انقدر به حاج آقا زخم زبان زدن و اذیتشون کردن،که حتی آخرش هم مسخره‌شون کردن که چرا تو جنگل‌های ورزقان شهید شدن..🥺😭💔❤️❤️‍🩹 این بیشتر از همه منو اذیت می‌کنه...:))❤️‍🔥 رئیسی:) .. فقط میتونم بگم تو صبوری کن:)
https://eitaa.com/wearesad/348 (البته این رو هم بگم داخل‌ پرانتز و بعد ببندمش؛صاحبای منم حدیثه و ریحانه ان،قلبم سند خورده به نامشون سه دونگ حدیثه سه دونگ ریحانه و متاسفانه باید به اطلاع برسانم کههه شیش دونگ قلبم فروخته شدد) سادات .. عه اونوقت به کی؟
https://eitaa.com/dakedel/3095 لطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفا 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 عجله دارمممممممم .. واییی واسا