https://eitaa.com/seyedebram/5369
غم تو عجب آتشی بر دل ما زد ؛)💔
[SSA]
..
:)))
شات از چتت با رفیق صورتی
شات از چتت با رفیق اینترنتیت
شات از چتت با همکلاسیت
بدوووووووووووووووووو
..
بگم اصلا حالش نیست توروخدا ناراحت نشو خب ؟
چون الان اصلا موقعیتش نیست .
https://eitaa.com/seyedebram/5375
خدایا کاش آخر املای پر غلط زندگیم بنویسی
با ارفاق؛شهادت💔
#ریحانه سادات
..
:)+
https://eitaa.com/dakedel/3097
عالیییییییییییییییییییی؛🙃🎀
حققققققققققققققققققققققققققق 😭💔
..
:)
حدیثه ازت میخوام..
برام دعا کنی..
الان واقعا تو فشار قبر قرار دارم..
#آقای رئیسی:)
..
چی شده فدات بشم؟ میخوای به من بگی؟
اگه هم نه ولی به آسید بگی ها
به آسید فقط توکل کن :)
https://eitaa.com/dakedel/3101
ولی خدا میشنوه 🌱
آسید که حواسش هست
نمیزاره خیلی اذیت بشی 💔
..
دقیقا:)
https://eitaa.com/dakedel/3101
قربونت ☺️
ببین ما اومدیم از گناه فاصله بگیریم 🥲یه سری رو هم از گناه دور بکنیم.. در واقع نهی از منکر..🫠
ولی خب دارن با خاک یکسانمون میکنن!😮💨
حالا این چیزی نیست که..
میدونی از چی آتیش میگیرم؟
از اینکه تو دولت سیزدهم انقدر به حاج آقا زخم زبان زدن و اذیتشون کردن،که حتی آخرش هم مسخرهشون کردن که چرا تو جنگلهای ورزقان شهید شدن..🥺😭💔❤️❤️🩹
این بیشتر از همه منو اذیت میکنه...:))❤️🔥
#آقای رئیسی:)
..
فقط میتونم بگم تو صبوری کن:)
https://eitaa.com/wearesad/348
(البته این رو هم بگم داخل پرانتز و بعد ببندمش؛صاحبای منم حدیثه و ریحانه ان،قلبم سند خورده به نامشون سه دونگ حدیثه سه دونگ ریحانه و متاسفانه باید به اطلاع برسانم کههه شیش دونگ قلبم فروخته شدد)
#ریحانه سادات
..
عه اونوقت به کی؟
https://eitaa.com/dakedel/3095
لطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفا 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
عجله دارمممممممم
..
واییی واسا