eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
174 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
شات از چتت با رفیق صورتی شات از چتت با رفیق اینترنتیت شات از چتت با همکلاسیت بدوووووووووووووووووو .. بگم اصلا حالش نیست توروخدا ناراحت نشو خب ؟ چون الان اصلا موقعیتش نیست .
https://eitaa.com/seyedebram/5375 خدایا کاش آخر املای پر غلط زندگیم بنویسی با ارفاق؛شهادت💔 سادات .. :)+
https://eitaa.com/dakedel/3097 عالیییییییییییییییییییی؛🙃🎀 حققققققققققققققققققققققققققق 😭💔 .. :)
حدیثه ازت میخوام.. برام دعا کنی.. الان واقعا تو فشار قبر قرار دارم.. رئیسی:) .. چی شده فدات بشم؟ میخوای به من بگی؟ اگه هم نه ولی به آسید بگی ها به آسید فقط توکل کن :)
https://eitaa.com/dakedel/3101 ولی خدا می‌شنوه 🌱 آسید که حواسش هست نمیزاره خیلی اذیت بشی 💔 .. دقیقا:)
https://eitaa.com/dakedel/3101 قربونت ☺️ ببین ما اومدیم از گناه فاصله بگیریم 🥲یه سری رو هم از گناه دور بکنیم.. در واقع نهی از منکر..🫠 ولی خب دارن با خاک یکسانمون می‌کنن!😮‍💨 حالا این چیزی نیست که.. می‌دونی از چی آتیش می‌گیرم؟ از اینکه تو دولت سیزدهم انقدر به حاج آقا زخم زبان زدن و اذیتشون کردن،که حتی آخرش هم مسخره‌شون کردن که چرا تو جنگل‌های ورزقان شهید شدن..🥺😭💔❤️❤️‍🩹 این بیشتر از همه منو اذیت می‌کنه...:))❤️‍🔥 رئیسی:) .. فقط میتونم بگم تو صبوری کن:)
https://eitaa.com/wearesad/348 (البته این رو هم بگم داخل‌ پرانتز و بعد ببندمش؛صاحبای منم حدیثه و ریحانه ان،قلبم سند خورده به نامشون سه دونگ حدیثه سه دونگ ریحانه و متاسفانه باید به اطلاع برسانم کههه شیش دونگ قلبم فروخته شدد) سادات .. عه اونوقت به کی؟
https://eitaa.com/dakedel/3095 لطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفا 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 عجله دارمممممممم .. واییی واسا